سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۳ در ۳:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

همکاری مشترک صدا و سیما و سازمان سینمایی

ayubi-sarafraz

دکتر حجت‌الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دیدار دکتر محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما رفت.

دکتر حجت‌الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دیدار دکتر محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما رفت.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی،در این دیدار که ایوبی را محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد مشاور ارشد و دبیر جشنواره فیلم فجر،مهندس محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی،دکتر “سید مصطفی ابطحی” معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی همراهی می کردند، اصغر پور محمدی معاون سیما نیز حضور داشت.

ایوبی در این نشست صمیمانه پیشنهاد تشکیل یک کمیته کاری مشترک را به منظور حل خواسته ها و مطالبات اهالی سینما با بررسی دقیق و نگاه کارشناسانه مطرح کرد که مورد موافقت رئیس سازمان صدا و سیما قرار گرفت.

معاون سینمایی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی همچنین در این دیدار گفت: سازمان صدا و سیما می تواند نقش مهمی در حفظ آرامش سینما داشته باشد که قطعاً این حسن خوب در سایه حمایت از تولید فیلم های سینمایی ،حمایت از پخش فیلم های کوتاه و مستند،حمایت از پخش تیزرهای سینمایی،خرید رایت فیلم ها با قیمت مناسب و دیگر حمایت های مادی و معنوی میسر است.

رئیس سازمان سینمایی در ادامه تاکید کرد: در اکثر کشورهای صاحب سینما، رابطه سینما و تلویزیون رابطه ای دو سویه است که هم سینما و هم تلویزیون از این رابطه نفع می برند. به گمان من اهالی سینما این آمادگی را دارند تا در دوره جدید مدیریت سازمان صدا و سیما ،همکاری های موثر و خوبی با رسانه ملی درجهت تولید آثار در خور داشته باشند.

دکتر “محمد سرافراز” نیز در این دیدار، ضمن ابراز خشنودی برگزاری این نشست صمیمانه ،برضرورت ایجاد ارتباط و نقش مثبت رادیو و تلویزیون تاکید کرد و گفت: امیدوارم با تشکیل کمیته مشترک بین دو سازمان بتوانیم گام های موثری برداریم.

سرافراز در ادامه،”اصغرپور محمدی ” را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در رابطه با تعاملات میان دو سازمان معرفی و بر تسریع روند این همکاری تاکید کرد.