سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آذر ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

«حکایت عاشقی» در مرحله پایانی تدوین و صداگذاری/ رضایت جعفری جوزانی از یک فیلم

jafari-jozani

کارگردان باسابقه سینمای ایران از همکاری با یک فیلمساز اول در «حکایت عاشقی» اعلام رضایت کرد.

کارگردان باسابقه سینمای ایران از همکاری با یک فیلمساز اول در «حکایت عاشقی» اعلام رضایت کرد.

مسعود جعفری جوزانی تهیه کننده فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» درباره مراحل آماده سازی این اثر برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به سوره سینما گفت: فیلم در مراحل پایانی تدوین قرار دارد و بزودی به پایان خواهد رسید. وحید درخشانی موسیقی فیلم را ساخته است، ایرج شهزادی صداگذاری فیلم را انجام می‌دهد تا به نسخه نهایی برسیم که بزودی انجام خواهد شد.

وی درباره میزان رضایت خود از نتیجه کار گفت: خیلی از این تجربه خوشحال و راضی هستم، «حکایت عاشقی» از فیلم اولی‌های خوبی است که احمد رمضان‌زاده آن را ساخته است. طبیعی است که اگر سوژه ها و فیلمنامه های مناسب و قابل توجه از کارگردانان جوان به دستم برسد با آنها همکاری خواهم کرد.

جوزانی در رابطه با موضوع فیلمنامه و شرایط تولید در سینمای ایران گفت: این فیلم در حال و هوای دفاع مقدس است و به بمباران منطقه حلبچه پرداخته که ما سال‌هاست در مورد آن فریاد می زنیم. با اینکه شرایط تولید فیلم در این ژانر بسیار سخت و طاقت فرسا است، اما من از این تجربه لذت بردم و نتیجه کار هم رضایت بخش بوده است. با این که تصویری از کل فیلم‌های سی و سومین جشنواره فجر ندارم، اما با توجه به ظرفیت و امتیازهای «حکایت عاشقی» به نظرم فیلم می‌تواند با دیگر آثار رقابت کند.

فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» به نویسندگی و کارگردانی احمد رمضان‌زاده داستان یک خبرنگار را روایت می‌کند که در مواجهه با یکی از بازماندگان بمباران حلبچه با ماجراها و روابطی روبرو می‌شود. بهرام رادان، شیلان رحمانی، قطب‌الدین صادقی، بهمن زرین‌پور و … بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>