سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۳۹۳ در ۸:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

یک هنرمند به گروه بازیگران «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پیوست

nikoo-tarkhani

نیکو ترخانی به بازیگران نمایش «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد پیوست.

نیکو ترخانی به بازیگران نمایش «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد پیوست.

سوره سینما – نیکو ترخانی هنرمند حوزه‌ی هنرهای دیداری که سابقه ایفای نقش در فیلم، ویدیو و اجراهای مختلفی را دارد به جمع وحید رهبانی، هانیه توسلی و مهدی احمدی در «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به اجرای علی اتحاد پیوست.

به گزارش روابط عمومی گروه نمایش آکادمی هنر، نیکو ترخانی هنرمند هنرهای دیداری و اجرایی است که در حیطه‌ی پرفورمنس آرت، نقاشی، چیدمان و ویدیو آرت فعالیت می‌کند. از فعالیت‌های اجرایی او می‌توان به اجرای «کتاب‌خانه‌ی بابل» در باغ‌-موزه‌ی قصر، «مرا … می خوانند» در گالری ایست و ویدیو پرفورمنس‌های «داغ ننگ»، «نوزایی» و «چکامه‌های خون» اشاره کرد که در بسیاری فستیوال‌های جهانی به نمایش در آمده‌اند.

وی همچنین در فیلم بلند «این فیلم نباید دیده بشه» به کارگردانی علی کلانتری که در جشنواره‌ هیوستون موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم شد در نقش اصلی ایفای نقش کرده است.

مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها تازه‌ترین محصول گروه نمایش آکادمی هنر از ۲۰ دی تا ۱۰ بهمن‌ماه در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال، بلیت را با تخفیف خریداری کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>