سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب

همکاری حوزه هنری و دانشگاه تهران در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره

hozeh-honari

سومین جشنواره تئاتر تئاتر کودک و نوجوان «سوره» با همکاری دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سومین جشنواره تئاتر تئاتر کودک و نوجوان «سوره» با همکاری دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، حجت‌الله ناظری، دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره، با اعلام این خبر گفت: پیرو نشست‌هایی با دکتر هادی بهرامی‌احسان ریاست دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران زمینه همکاری دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران و حوزه هنری در سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «سوره» فراهم شد.

وی افزود: همکاری در زمان اجرای نمایش‌ها به صورت مشارکتی و معرفی چند روانشناس کودک به منظور ارزیابی و پیشنهاد راهکار به نمایش‌های منتخب جشنواره از منظر روان‌شناسی و تربیتی از جمله زمینه‌های همکاری دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران با سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «سوره» است.

ناظری با تاکید بر تعامل نهادهای علمی – پژوهشی در تولیدات فرهنگی و هنری گفت: همکاری با دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران با هدف استفاده از تجربیات روان‌شناسان حوزه کودک، در راستای ارتقاء سطح آموزه‌های روان‌شناسی و تربیت اسلامی نمایش‌های منتخب سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان «سوره» صورت پذیرفت.

سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره، از ۱۶ تا ۱۹ دی‌ماه سال‌جاری، به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، در دو بخش مسابقه در موضوعات «قرآن و سیره معصومان(ع)»، «انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «خِردورزی و فلسفه»، «اخلاق اجتماعی»، «سبک زندگی»، «بازی، ورزش و سرگرمی»، «علم و فناوری» و «زبان فارسی» و بخش جنبی برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>