سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

انصراف عطاران را از رسانه‌ها شنیدم/ «ماموریت تهران» را به جشنواره می‌بریم

masood-radayee

تهیه‌کننده فیلم «ماموریت تهران» انصراف رضا عطاران از بازی در این فیلم را غیررسمی خواند.

تهیه‌کننده فیلم «ماموریت تهران» انصراف رضا عطاران از بازی در این فیلم را غیررسمی خواند.

سوره سینما- جمعه ۱۴ آبان ماه رضا عطاران در رسانه‌ها از حضور در فیلم سینمایی «ماموریت تهران» انصراف داد، اما این مساله هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. مسعود ردایی تهیه‌کننده فیلم که پیش از این قرار بود «ماموریت تهران» را با حضور رضا عطاران کلید بزند به سوره سینما گفت: من خبر انصراف عطاران از فیلم سینمایی «ماموریت تهران» را از طریق رسانه‌ها دیدم، اما هنوز با او صحبتی در این باره نشده و ما نامه‌ای کتبی مبنی بر انصراف او دریافت نکردیم. به همین خاطر الان نمی‌توانیم تصمیم بگیریم و هنوز برنامه مشخصی وجود ندارد.

وی افزود: این بازیگر در آخرین صحبت خود حتی تمایل حضورش در «ماموریت تهران» را ابراز کرده بود اما باید مراحل رسمی اتفاق بیفتد ببینیم چطور می توان این مساله را حل کرد. به هر حال حضور «ماموریت تهران» در جشنواره فیلم فجر برای ما اهمیت دارد و کارهای اولیه برای کلید زدن پروژه هم انجام شد حتی لیست بازیگران هم کامل شده و ما منتظریم تا با رسمی کردن انصراف عطاران بررسی کنیم چه تصمیمی بگیریم.

«ماموریت تهران» را مهدی مظلومی کارگردانی می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>