سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

شرایط همکاری با بیضایی فراهم نیست/ پایان تصویربرداری «قورباغه و قناری» در زمستان

ghoorbaghe-va-ghanari

تصویربرداری مجموعه «قورباغه و قناری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده دو ماه دیگر تمام می‌شود.

تصویربرداری مجموعه «قورباغه و قناری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده دو ماه دیگر تمام می‌شود.

حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: این روزها مشغول آماده‌سازی مجموعه تلویزیونی «قورباغه و قناری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده هستیم که حدود ۶۵ درصد از تصویربرداری را تا امروز پشت سر گذاشتیم. مراحل تدوین و صداگذاری همزمان انجام می‌شود و با این روند فکر می کنم تا حدود دو ماه آینده تصویربرداری به پایان برسد.

وی در ادامه با ابراز رضایت از روند تولید این سریال گفت : همه چیز بخوبی پیش می رود و اکنون نیز گروه مشغول تصویربرداری سکانس های داخلی هستند که در تهران قرار دارد و این جدی ترین کار ما بود که در سال ۹۳ تهیه کردیم و وقت برای تولید فیلم سینمایی وجود نداشت ، ضمن این که کارهایی را برای تولید فیلم سینمایی «آقازاده» انجام داده ایم که در شرایط فعلی ترجیح می دهم توضیح بیشتری راجع به آن ندهم تا برنامه ها قطعی شود .

این تهیه کننده سینما درباره نتیجه صحبت هایی که راجع به همکاری با بهرام بیضایی برای ساخت یک فیلم سینمایی کرده بود گفت: هنوز تصمیم داریم این فیلم را تولید کنیم، اما در انتظار هستیم تا هم از سوی بنیاد سینمایی فارابی و هم در رابطه با آقای بیضایی شرایط فراهم شود و بعد ما اقدامات لازم را انجام دهیم. ضمن اینکه هنوز بستر مهیا نیست و من هم با آقای بیضایی صحبت نکرده‌ام.

در «قورباغه و قناری» مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان‌نسب، رامین راستاد، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، مهدی محمودی نژاد، حمید قلی خانی و حکیمه وثاقتی و … بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>