سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب

حضور پررنگ موسسه تصویر شهر در جشنواره فیلم عمار

tasvir-ammar

موسسه تصویر شهر با ۱۴ فیلم مستند، انیمیشن و نماهنگ در جشنواره فیلم عمار حضور دارد.

موسسه تصویر شهر با ۱۴ فیلم مستند، انیمیشن و نماهنگ در جشنواره فیلم عمار حضور دارد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، این موسسه با ۹ مستند، یک فیلم داستانی، ۳ انیمیشن و یک نماهنگ در پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور دارد. این آثار عبارتند از مستندهای دیوار نوشته‌ها، الهام حسین زاده، غروب یک روز، مرتضی پایه شناس، روز خدا،  آرش شیروانی، تپه‌های شهر، عبدالحمید ارجمند، آشا و هیشا، جعفر باقرنیا، قطعه ۲۱، امیرحسین نوروزی و سرود ماندنی محراب، الهام حسامی که همگی با موضوع انقلاب اسلامی است و پیش از این در سومین جشنواره فیلم شهر به نمایش در آمده اند.

فیلم مستند هشتاد و یک سالگی از مجموعه مستند شهروند خوب ساخته علی محمد قاسمی که زندگی پدر شهید جهان آرا را روایت می کند، مستند مردآواها به کارگردانی مسعود نجفی که به زندگی و خاطرات زنده یاد محمد‌علی ابرآویز شاعر و سراینده بسیاری از سرود‌های مطرح انقلابی و از بنیانگذاران تبلیغات در ایران و نحوه شکل‌گیری برخی از سرودهای انقلابی سال‌های ۵۶ و ۵۷ می‌پردازد در این جشنواره شرکت دارند.

فیلم داستانی بچه های محل از مجموعه روشنایی های شهر و به کارگردانی بهزاد رسول زاده که در آن بچه های محله برای شناخت شهیدی که نام کوچه ای به اسم او نامگذاری شده است، در سالگرد آن شهید دست به اقدام جالبی می زنند، انیمیشن های خط شکن به کارگردانی مجید دوستی برگرفته از خاطرات شهید عبدالحسین برونسی، پلاک به کارگردانی علی نوری اسکویی، زمان پایان به کارگردانی امیر مهران و نماهنگ رسانه پنهان به کارگردانی مجتبی اسد پور با موضوع انقلاب و ارزش های دفاع مقدس در این جشنواره حضور دارند.

پنجمین جشنواره فیلم مردمی عمار از ۹ تا ۱۹ دی ماه سال همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>