سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آذر ۱۳۹۳ در ۹:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب

مینا ساداتی در «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها»

mina-sadati

مینا ساداتی به جمع اجراگران «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پیوست.

مینا ساداتی به جمع اجراگران «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پیوست.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی گروه نمایش آکادمی هنر، مینا ساداتی بازیگر فیلم‌هایی چون «عیار ۱۴»، «محمد (ص)» و «خانه پدری» به جمع اجراگران دیگر «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد پیوست. پیش از این بابک حمیدیان، هانیه توسلی، مهدی احمدی و نیکو ترخانی نیز در مقام اجراگر معرفی شده بودند. ساداتی در سال گذشته نیز با بابک حمیدیان در نمایش «خانه سربی» به کارگردانی علی نرگس نژاد هم‌بازی بود.

«مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پروژهای چندرسانه‌ای است که سفری را در میان ویدیو اینستالیشن، موسیقی زنده و اجرا برای مخاطبانش فراهم می‌کند و مخاطبان در دل این سفر بر اساس قوانین می‌توانند مشارکت نمایند.

بلیت فروشی این پروژه از امروز ساعت ۱۱ صبح در سایت تیوال آغاز شده است. علاقه‌مندان با مراجعه به آدرسwww.tiwall.com/theater/ketabsoziha می‌توانند تا ۵ دی‌ماه بلیت ۳ روز اول اجرا را با تخفیف ۲۵ درصدی خریداری کنند.

«مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به تهیه کنندگی مجید رحیمی جعفری  از ۲۰ دی تا ۱۰ بهمن سال جاری در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد و طبق اعلام گروه نمایش آکادمی هنر، دو سانس بلیت با تخفیف به دانشجویان اختصاص داده می‌‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>