سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آذر ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب
منوچهر محمدی:

مخاطب «میهمان داریم» را دوست دارد

mihman-darim

تهیه کننده فیلم سینمایی «میهمان داریم» گفت: خوشبختانه مخاطب ارتباط خوبی با فیلم برقرار کرده و این اتفاق مهمی است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «میهمان داریم» گفت: خوشبختانه مخاطب ارتباط خوبی با فیلم برقرار کرده و این اتفاق مهمی است.

منوچهر محمدی که این روزها فیلم سینمایی «میهمان داریم» را روی پرده دارد به سوره سینما گفت: مردم فیلم را دوست دارند و کسی ناراضی از سالن بیرون نمی رود اما در مجموع از فروش راضی نیستم. فکر می کردم شرایط بهتر از این باشد متاسفانه عدم همراهی دوستان باعث شد اتفاقی که در حد و اندازه این فیلم بود نیفتد و این بر خلاف تصوری بود که قبل از اکران داشتیم.به نظر من «میهمان داریم» مستحق شرایط بهتری بود و می توانست بهتر از این دیده شود.

وی افزود: عوامل زیادی دست به دست هم داد تا شرایط به این گونه باشد. زمان اکران هم مزید بر علت بود. به هر حال ماه محرم و صفر مردم کمتر به سینماها می روند و نسبت به باقی ایام طبیعتا فروش هم کمتر است، اما خوشبختانه مردمی که فیلم را دیدند راضی بودند.

تهیه‌کننده فیلم «از کرخه تا راین» گفت: من در شهرستان‌ها هم فیلم را با مخاطب تماشا کردم و دیدم کسی ناراضی از سالن بیرون نمی‌رود و این اتفاق مهمی است که بیننده می‌تواند با فیلم ارتباط برقرار کند.

منوچهر محمدی تهیه‌کنندگی فیلم‌های «بوسیدن روی ماه»، «فرشته ها باهم می آیند» و «حوض نقاشی» را در کارنامه خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>