سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

«کاغذ خروس نشان» در سینمای کودک و نوجوان اهواز

kaghaze-khoroos-neshan1

فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» در سینما بهمن، سینمای کودک و نوجوان اهواز اکران شد.

فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» در سینما بهمن، سینمای کودک و نوجوان اهواز اکران شد.

سوره سینما – فیلم سینمایی «کاغذ خروس نشان» به کارگردانی مریم میلانی از یکشنبه گذشته در سینما بهمن اهواز اکران شد. این اثر فیلمی در ژانر کودک ساخته شده است و داستانش در مورد سه کودک است که هریک خواسته‌ها وآرزوهای بزرگی درسر دارند و فیلمساز عشق ورزیدن آن‌ها به خواسته‌هایشان و تلاششان را برای رسیدن به این آرزو‌ها به تصویر می‌کشد.

شهرام پور اسد ، شایان جلالی ، پرنیا علی پناهی ،علی صمیمی مقدم ، رویا بختیاری ، نرگس میلانی ، نیما انصافیان، فاطمه عبادی و رویا نیاکان در کنار حضور افتخاری دانیال عبادی به نقش آفرینی در این فیلم پرداخته اند.

kaghaze-khoroos-neshan-poster

فیلم سینمائی کاغذ خروس نشان برنده جوائزی چون: جایزه صلح لیو اولمن از بیست و نهمین جشنواره کودک شیکاگو ۲۰۱۲ (تنها فستیوال فیلم کودک است که عضو کادمی اسکار میباشد)، برنده جائزه منتخب مردم از سیزدهمین فیلم فستیوال بین المللی کودک داکا ۲۰۱۳، منتخب و مورد تائید سازمان بین المللی حقوق کودکان (یونیسف)، منتخب آموزش و پرورش کانادا و همچنین منتخب و بر گزیده وزارت آموزش و پروش ایران است که دارای پروانه حمایت از فیلم این وزارتخانه نیز می باشد.

نمایش این فیلم برای مدارس طبق توافق انجام شده موسسه بهمن سبز استان با سازمان دانش آموزی خوزستان با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه خواهد بود. همچنین در سانس های بعداز ظهر سینما بهمن فیلم «آتش بس۲» ساخته تهمینه میلانی همچنان ادامه اکران دارد، در دیگر سینماها فیلم های «مستانه» در سینما قدس و « شیار۱۴۳» در سینما اکسین روی پرده هستند که بزودی شاهد اکران دو یا سه فیلم جدید در سینماهای بهمن سبز خوزستان خواهیم بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>