سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۳ در ۹:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب

آثار مهران مدیری همیشه بهترین بوده است/ انتقاد از حضور بازیگران تازه‌کار

sahar-zakaria

بازیگر مجموعه «اتاق عمل» از همکاری با مهران مدیری در این مجموعه طنز ابراز رضایت کرد.

بازیگر مجموعه «اتاق عمل» از همکاری با مهران مدیری در این مجموعه طنز ابراز رضایت کرد.

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: مشغول بازی در مجموعه طنز «اتاق عمل » به کارگردانی مهران مدیری هستم که شرایط بسیار خوب پیش می‌رود. فکر می کنم این مجموعه هم مانند دیگر آثار مهران مدیری مورد استقبال مخاطبان تلویزیون قرار خواهد گرفت. مهران مدیری و کارهای او در حوزه طنز بهترین بوده و فرقی نمی‌کند که در تلویزیون و یا شبکه نمایش خانگی باشد، در هر حال آثار او موفق هستند.

وی درباره دیگر فعالیت های خود و کم کار شدن در تلویزیون و سینما گفت: در پروژه دیگری حضور ندارم و چند فیلمنامه وجود دارد که هنوز تصمیم قطعی نگرفتم و در حال بررسی شرایط فیلمنامه و مادی هستم تا ببینم در نهایت با هم کنار خواهیم آمد. در مورد کم کار شدن هم باید بگویم که فیلمنامه ها خوب نیست و دستمزدهای پیشنهادی هم بسیار خارج از تصور است و غافلگیر کننده، چون رقم هایی پیشنهاد می شود که حدود ۶ سال پیش دریافت می کردیم.

این بازیگر گفت: آنقدر تعداد بازیگران جدید زیاد شده که من بسیاری از آنها را نمی‌شناسم و بیشتر آنها هم عشق دیده شدن و کار دارند و من هم بعد از این همه فعالیت حالا دیگر دغدغه دیده شدن ندارم و ترجیح می دهم منتظر بمانم و کار خوب انجام بدهم. در حالی که انتظار می رود دوستان واقف باشند بازیگری که یک سال است وارد این حرفه شده با اشخاصی که سال‌ها است در این حرفه هستند تفاوت دارند و باید حرمت ها حفظ شود. هر چند که من به هیچ وجه عنوان مخالف حضور چهره های جدید نیستم.

زکریا در مورد سینما گفت: در سینما صد در صد شرایط مالی بدتر است و بیشتر از سرمایه های بخش خصوصی هزینه می‌شود و بازگشت سرمایه در حد انتظار وجود ندارد. گاهی هم اسپانسر در میانه راه همه چیز را رها می کند. در چنین شرایطی طبیعی است که تهیه کننده و صاحب فیلم ترجیح می‌دهند بازیگری را به خدمت بگیرد که به تازگی وارد این حرفه شده و فارغ از هر کیفیتی دستمزد خیلی پایین‌تری دریافت می‌کند.

این بازیگر در ادامه افزود: بیشتر بازیگران جدیدی که امروز می آیند شرایط درستی از لحاظ آموزش ندارند و مشخص نیست از کجا می‌آیند و چرا تعداد آنها این قدر زیاد است؟ به همین دلیل که هیچ پشتوانه‌ای ندارند و مسیر درستی را طی نکرده اند در نهایت پس از دو سال حذف می‌شوند. در صورتی که من مخالف حضور بازیگران جدید نیستم، ما هم روزی از نقطه‌ای شروع کردیم، اما حداقل یک دوره آموزشی را در زمینه بازیگری طی کرده بودیم که متاسفانه امروز صورت نمی‌گیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>