سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آذر ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب

«به دنیا آمدن» فیلم تازه عبدالوهاب/ همکاری کارگردان و تهیه‌کننده «لطفا مزاحم نشوید»

abdolvahab-ahmadi

محسن عبدالوهاب پس از پنج سال دوری از حوزه کارگردانی «به دنیا آمدن» را به زودی کلید می‌زند.

محسن عبدالوهاب پس از پنج سال دوری از حوزه کارگردانی «به دنیا آمدن» را به زودی کلید می‌زند.

سوره سینما- «لطفا مزاحم نشوید» فیلم قبلی این نویسنده و کارگردان سینما سال ۸۸ ساخته شد و پس از پنج سال دوری از حوزه کارگردانی، او قرار است به زودی فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» را در تهران کلید بزند.

این دومین همکاری مشترک محمد احمدی و محسن عبدالوهاب پس از فیلم «لطفا مزاحم نشوید» است. در «به دنیا آمدن» نیز احمدی در کنار تهیه کنندگی مدیریت فیلمبرداری این پروژه را برعهده دارد.

این فیلم در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران است و به زودی در تهران کلید می خورد. از عواملی که تا کنون در «به دنیا آمدن» قطعی شده است می‌توان به محسن قرایی مجری طرح و امید جزینی مدیر برنامه ریز و دستیار اول کارگردان اشاره کرد.

در خلاصه داستان «به دنیا آمدن» که نویسندگی و کارگردانی آن برعهده محسن عبدالوهاب است، آمده: زن و شوهری در آستانه میانسالگی برای ادامه مسیر زندگیشان با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند. در این فیلم قرار است ترکیبی از بازیگران سینما و تئاتر حضور داشته باشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>