سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آذر ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

آخرین قسمت «پرده‌نشین» اول دی پخش می‌شود

parde-neshin

محمود رضوی از به پایان رسیدن پخش مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» در اول دی ماه خبر داد.

محمود رضوی از به پایان رسیدن پخش مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» در اول دی ماه خبر داد.

رضوی به سوره سینما گفت: تصویربرداری «پرده‌نشین» ۱۵ روز قبل تمام شده و این روزها در حال صداگذاری آخرین قسمت آن هستیم. سه قسمت از این مجموعه باقی مانده و داستان در دوشنبه اول دی ماه به پایان می‌رسد. از اینکه مجموعه با این میزان استقبال مخاطب مواجه شده خوشحالم. امیدوارم در آینده باز هم بتوانیم چنین مضامینی را در قالب‌های جذاب ارائه کنیم.

وی افزود: هنگام ساخت این مجموعه ابدا به این فکر نمی کردیم چطور کار کنیم که بیشتر دیده شویم و به عبارت بهتر هیچ چیز را فدای دیده شدن نکردیم. ما مضمون خاصی داشتیم که باید حق مطلب آن ادا می‌شد. همه تلاشمان را به خرج دادیم و بعد همه چیز را بر عهده مخاطب گذاشتیم. اینکه این روزها موفق شده‌ایم مردم را با خودمان همراه کنیم، حاصل همین رفتار صادقانه و خالصانه است. بهروز شعیبی نیز کسی بود که قوت کار او به من اثبات شده بود و هنگام کار، همفکری ما نتایج خوبی داشت.

رضوی در پاسخ به این سوال که مبداء ساخت این مجموعه و پرداختن به موضوع روحانیت از کجا سرچشمه می‌گیرد اضافه کرد: طرح اولیه این داستان در دو سه صفحه کاغذ نوشته شد. آن را به عبدالرسول گلبن دادم  ایشان آن را تبدیل کرد به متن کامل‌تر و حاصل  چیزی شد که این روزها پخش می‌شود. در موفقیت این مجموعه عوامل زیادی سهیم هستند، از جمله نگاه خاص کارگردان اثر و همچنین استفاده از بازیگرانی که مردم پیش‌زمینه مثبتی در مورد آنان دارند.

محمود رضوی که به تازگی تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «دلبری» به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری را بر عهده گرفته، درباره اینکه بیشتر به کار در تلویزیون علاقمند است یا سینما گفت: برای من ارجحیت با موضوع است تا مدیوم. اصولا برای همه کارهایم برنامه‌ها و اهداف تعیین شده و مشخص دارم. از اینکه سریال «پرده‌نشین» با اقبال عمومی مواجه شده خدا را شاکرم و امیدوارم در آینده هم بتوانیم چنین موفقیت‌هایی به دست بیاوریم.

محمود رضوی در سینما تهیه‌کنندگی «درباره الی»، «دهلیز» و «معراجی‌ها» را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>