سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ دی ۱۳۹۳ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

«در سکوت» فضایی زمستانی دارد/ در انتظار فراغت بازیگران

george-hashem-zadeh

فیلمبرداری فیلم سینمایی «در سکوت» با دریافت پروانه به زودی شروع می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «در سکوت» با دریافت پروانه به زودی شروع می‌شود.

ژرژ هاشم‌زاده درباره اولین تجربه بلند سینمایی خود به سوره سینما گفت: از آنجا که «درسکوت» جایگزین فیلمنامه «پاسگاه» شده است شورای صنفی پروانه ساخت بار دیگر باید تایید خود را اعلام کند. تقریبا یک ماه پیش فیلمنامه را ارائه کردم اما هنوز جوابی نگرفتم. بر خلاف فیلمنامه قبلی که قرار بود همه نابازیگر باشند این فیلم نیاز به بازیگران چهره دارد به همین خاطر آنچه مسلم است اینکه این روزها اغلب بازیگران ما سر پروژه های مختلف هستند و امکان فیلمبرداری فعلا وجود ندارد.

وی افزود: منتظریم تا تب جشنواره فروکش کند و بازیگران هم فراغت یابند تا انتخاب دقیق تری برای کاراکترهای این فیلم داشته باشیم. با توجه به نوع روایت شهری و اجتماعی که «در سکوت» دارد فضاسازی زمستانی می طلبد و به این منظور به طور قطع اواخر بهمن و اسفند فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد. قصه این اثر برمبنای دو شخصیت زن و یک مرد نوشته شده است که اگرچه لوکیشن ها خارجی و فضاهای بیرونی دارند اما در ارتباط به موضوعی خانوادگی است.

«در سکوت» داستان زنی است که بعد از بیست و چند سال به ایران بر می‌گردد و با پدیده‌های جدیدی مواجه می شود که هر یک از آنها یادآور می‌شوند چرا مجبور به ترک وطن شده است. این فیلم کاملا اجتماعی است و به روابط میان آدم‌ها می‌پردازد و به لحاظ فرم کاملا شهری است و قصه آن در تهران اتفاق می‌افتد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>