سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۳ در ۹:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

پیام تسلیت حوزه هنری کودک و نوجوان به مناسبت درگذشت مرتضی احمدی

ahmadi-hozeh

حوزه هنری کودک و نوجوان درگذشت استاد مرتضی احمدی را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه هنری تسلیت گفت.

حوزه هنری کودک و نوجوان درگذشت استاد مرتضی احمدی را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه هنری تسلیت گفت.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، در این پیام آمده است: إنا لله و إنا إلبه راجعون. زنده‌یاد استاد مرتضی احمدی از هنرمندانی است که بخشی از خاطرات شیرین چندین نسل از فارسی‌زبانان را ساخت. او در عمر طولانی و پرثمر خود، برای شادی هر یک از پدران، مادران و کودکان این مرز و بوم هنرآفرینی کرد و نتیجه این محبت بی‌شائبه را نیز از مردم دید. آن چنان که به قول خودش، تنها هنرپیشه‌ای است که در مرز نود سالگی با روایت مجموعه پویانمایی شکرستان، چندین برابر مشهورتر شد.

حوزه هنری کودک و نوجوان به پاس سال‌ها تلاش و کوشش استاد مرتضی احمدی در شاد نمودن دل کودکان و نوجوانان ایرانی، آمرزش و رحمت خداوند بخشنده مهربان را برای روح ایشان مسئلت می‌دارد و به خانواده آن مرحوم و جامعه هنری کشور، این درگذشت را تسلیت می‌گوید. همچنین حوزه هنری کودک و نوجوان از همه بزرگترها و کوچکترهایی که مخاطب هنر او شده‌اند، درخواست می‌کند با حضور در آیین بدرقه پیکر این هنرمند پیشکسوت، گوشه‌ای از محبت خویش را به ایشان، نمایش دهند.

آیین تشییع‌ پیکر این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه سوم دی‌ماه ۱۳۹۳، از مقابل تالار وحدت آغاز خواهد گشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) پایان میپذیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>