سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ دی ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

پیام رییس سازمان سینمایی برای درگذشت مرتضی احمدی

ahmadi-ayubi

رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت مرتضی احمدی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت مرتضی احمدی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

سوره سینما- در متن پیام دکتر حجت‌الله ایوبی آمده است: زنده یاد مرتضی احمدی، گر چه برای سینمای ایران زحمات بسیاری بر دوش کشیده، اما تنها یک چهره سینمایی نیست؛بلکه نام بلند آوازه ای در فرهنگ و هنر این سرزمین است؛مردی که چهره خندانش در ذهن مخاطبان همواره نقش بسته و تاثیر کلامش بر روح ایرانیان حک شده است.

مرتضی احمدی بیش از ۷۰ سال در عرصه هنرهای نمایشی حضور داشته و منشأ آثار بی شماری بوده است، از نخستین پیش پرده خوانی تا آخرین حضور جلوی دوربین، گر چه این چهره ماندگار چشم از جهان فروبسته ، اما بدون شک نام او در تاریخ فرهنگ و هنر ما باقی خواهد ماند. جاودانگی هنرمندان بزرگ را تاریخ به تکرار بر ما روشن کرده و زین پس نام بزرگ دیگری بر اوراق تاریخ ثبت خواهد شد. وظیفه دارم از طرف اهاللی سینما،به جامعه هنری و خصوصاً خانواده آن شادروان تسلیت بگویم و در این شب های پر فیض برای علو درجات زنده یاد مرتضی احمدی در جهان باقی دست بر دعا بردارم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>