سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از آلبوم صوتی پرویز پرستویی در نیاوران

parastuyee-album

شنبه ششم دی ماه آیین رونمایی از آلبوم صوتی «من پرویز پرستویی» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

شنبه ششم دی ماه آیین رونمایی از آلبوم صوتی «من پرویز پرستویی» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران ساخت موسیقی این آلبوم به عهده کارن همایونفر بوده و لیلی کریمان نویسنده گفتار متن آن است. این آلبوم با صدای پرویز پرستویی دکلمه شده که بخشی از داستان زندگی او را روایت می کند و به تهیه کنندگی علیرضا عزیزی محصول موسسه فرهیختگان عصر هنر می باشد. پیش از این کتاب «من پرویز پرستویی» نیز در نمایشگاه کتاب تهران سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات توفیق آفرین رونمایی گردیده بود.

اجرای دو قطعه موسیقی زنده توسط برادران جودی (آیدین و محمد تیام) با اشعار مولانا (به خود آی)و سهراب سپهری (دچار) بخشی از مراسم رونمایی روز شنبه خواهد بود. این مراسم با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد و دکتر ایوبی معاون سینمایی ، از ساعت ۱۷ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز می شود. همچنین امیر پوریا و خسرو نقیبی نیز به عنوان کارشناس به نقد و بررسی آلبوم «من پرویز پرستویی» می پردازند. اجرای برنامه توسط امیر آقایی بازیگر سینما و تئاتر صورت می گیرد و حضور عموم علاقمندان در این برنامه آزاد است.

رونمایی از آلبوم «من پرویز پرستویی» با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی هنری فرهیختگان عصر هنر، موسسه گسترش فرهنگ و مطالعات و بنیاد آفرینش های هنری نیاوران صورت می‌پذیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>