سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۳ در ۹:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

نورا هاشمی به «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» پیوست

noora-marsieh

نورا هاشمی به گروه بازیگران «مرثیه‌ای برای کتاب سوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد پیوست.

نورا هاشمی به گروه بازیگران «مرثیه‌ای برای کتاب سوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد پیوست.

سوره سینما- مینا ساداتی که همزمان در یک فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کرد، به دلیل سفر به خارج از تهران نمی‌توانست در تمرین‌ها و برخی روزهای اجرا حاضر باشد و به همین دلیل طبق توافق طرفین از «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» کناره گیری کرد و نورا هاشمی به جمع اجراگران پیوست. هاشمی در حال حاضر یک هفته در کنار دیگر اجراگران تمرین داشته است. بابک حمیدیان، جواد مولانیا، نیکو ترخانی و نوید هدایت پور (اجراگران صحنه)؛ هانیه توسلی، مهدی احمدی و علی اتحاد (اجراگران ویدیو اینستالیشن)، حامد کاظمی (اجراگر اواها)، نغمه مرادآبادی و ژوبین کلهر (اجراگران نوازنده) از دیگر اجراگران این پروژه چندرسانه‌ای به کارگردانی علی اتحاد هستند.

نورا هاشمی بازیگری را از سال ۸۱ و ایفای نقش در فیلم «دوشیزه» آغاز کرد و در دو فیلم «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» حضور داشته است. هاشمی سال گذشته در نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» همراه مادرش گلاب آدینه بازی کرد.

«مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به تهیه کنندگی مجید رحیمی جعفری از ۲۰ دی تا ۱۰ بهمن‌ماه در فرهنگسرای نیاوران در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰ اجرا می‌شود. طبق اعلام گروه نمایش آکادمی هنر، دو سانس بلیت با تخفیف به دانشجویان اختصاص داده خواهد شد. علاقه‌مندان با مراجعه به سایت تیوال (www.tiwall.com/theater/ketabsoziha) می‌توانند بلیت های این اجرا را خریداری کنند. هر سانس ۲۰ بلیت به صورت حضوری در گیشه فرهنگسرا موجود است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>