سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۷:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب
استقبال رسانه ها از «دهلیز»/

رضایت عطاران و توسلی از همکاری با بهروز شعیبی

tavasoli-attaran

نشست رسانه ای فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی با استقبال گسترده اهالی رسانه ها برگزار شد.

نشست رسانه ای فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی با استقبال گسترده اهالی رسانه ها برگزار شد.
سوره سینما- رضا عطاران، هانیه توسلی، بهروز شعیبی کارگردان،علی اصغری، محمود رضوی تهیه کننده و محمدرضا شیرخانلو در سالن سعدی برج میلاد پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند. این نشست که بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه برگزار شد، یکی از گرمترین نشست های برج میلاد بود و بسیاری از اهالی رسانه این نشست را ایستاده تماشا کردند.

Dehliz_004

در ابتدای نشست بهروز شعیبی کارگردان جوان فیلم درباره جلسات فیلمبرداری و روند تولید صحبت کرد و پس از آن نوبت به محمود رضوی رسید که درباره تجربه تازه اش در سینما توضیح بدهد. در طول جلسه به دلیل حضور رضا عطاران و بازیگر خردسال حاضران بارها خندیدند و گروه را تشویق کردند. بهروز شعیبی در بخشی از سخنانش گفت: دغدغه اصلی ما روایت یک قصه بدون ادا بود، با توجه تجربه ای که در اولین فیلمم داشتم متوجه شده ام که برنامه ریزی و پیش بینی در چنین پروژه هایی شاید چندان درست نباشد، درگیر طرحی بودم که آن را دوست داشتم و می خواستم بدون ادا آن را بسازم.

وی ادامه داد: فیلمنامه به نظرم ظرفیت و قابلیت تبدیل شدن به یک فیلم خوب سینمایی را داشت. به دنبال این بودم که قصه سمت و سوی خاصی پیدا نکند.

Dehliz_019

رضا عطاران بازیگر فیلم گفت: هر بازیگری دوست دارد نقش متنوع بازی کند، فیلمنامه را که خواندم برایم جذاب بود، با توجه به ساختار فیلمنامه و تازگی نقش این فیلم را انتخاب کردم.
هانیه توسلی هم با اشاره به گروه صمیمی این پروژه گفت: ما گروه خوبی در این فیلم داشتیم، خیلی خوشحالم که در اولین فیلم ایشان با او همکاری کردم. هر چند که ایشان اصلا یک کارگردان فیلم اولی محسوب می شود، تعدادی تله فیلم ساخته و سر صحنه بسیار حرفه ای بودند.

بهروز شعیبی گفت: من به عنوان فیلمساز اول دوست داشتم با بازیگران حرفه ای کار کنم و آقای عطاران و خانم توسلی خوشبختانه با من در این فیلم همراهی کردند. من با خانم توسلی زمان ساخت «شبهای روشن» که دستیار آقای موتمن بودم همکاری کردم و ایشان را می شناختم. امیداوار بودم با ایشان دوباره همکاری کنم که این اتفاق افتاد.

Dehliz_010

محمدرضا شیرخانلو که از لحظه ورودش به سالن به اندازه یک ستاره مورد توجه عکاسان قرار گرفته بود به سوالات محمدرضا شهیدی فر با شرم و خنده پاسخ داد، پاسخ های این بازیگر خردسال تشویق حاضران را به دنبال داشت. شیرخانلو در بخشی از حرفهایش گفت: هفت سالم است و پیش از این در نمایش «ساقی»، مجموعه «چک برگشتی» و فیلم «دیوار» و … بازی کردم.

شعیبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما برای انتخاب بازیگر مناسب امیر علی حدود ۱۰۰ پسر بچه را دیدیم و تست گرفتیم، اما از روز اولی که محمدرضا خان به گروه اضافه شد خیلی خوب از عهده نقش برآمد، مادر او هم خیلی به ما کمک کرد و حضورش مایه دلگرمی بود.
اجرای محمدرضا شهیدی فر در این نشست فضای گرم و جذابی به آن داد.