سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ دی ۱۳۹۳ در ۱:۲۲ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم عاشقانه را باید دسته‌ جمعی روی پرده دید/ فروش ۵۱ میلیون تومانی یک فیلم در هفته اول

Chand Metre Mokaab Eshgh (4)

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی در یک هفته ۵۱ میلیون تومان فروش کرد.

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی در یک هفته ۵۱ میلیون تومان فروش کرد.

نوید محمودی تهیه‌کننده این فیلم به سوره سینما گفت: «چند متر مکعب عشق» در ۷ روز اول نمایش خود ۵۱ میلیون تومان فروش داشته و این رقم با در نظر گرفتن این نکته که در این هفته چند روزی هم به دلیل مناسبت های مذهبی سینماها تعطیل بود، خوشحال کننده است. فیلم پنجشنبه چهارم دی ماه، ۱۱ میلیون و پانصد هزار تومان فروش داشته. رقم دقیق روز جمعه هنوز در اختیار من قرار نگرفته اما فکر می کنم چند میلیون تومان از روز پنجشنبه بالاتر بوده است.

وی افزود: فیلم ما بازیگر چهره و ستاره ای ندارد و با در نظر گرفتن این موضوع تا امروز فروش خوبی داشته و در آینده گیشه بهتری را برای آن پیش بینی می‌کنم. روزهای خوب برای «چند متر مکعب عشق» در راهند و من با مشاهده استقبال مردم ، هنرمندان و رسانه ها در نمایش خصوصی فیلم، به این واقعیت مطمئن تر شدم. از همه کسانی که جمعه شب برای دیدن این فیلم به تالار ایوان شمس آمدند متشکرم چون باعث شدند بار دیگر دور هم جمع شویم و احساس کنیم چقدر حالمان خوب است.

این تهیه‌کننده با مخاطب قرار دادن عامه مردم ادامه داد: از همه شما که تا امروز فقط اسم این فیلم را شنیده‌اید دعوت می کنم برای تماشا به سینماها بروید تا در آینده و بعد از پایان اکران با خود نگویید کاش زودتر به سینما می‌رفتم! تماشای فیلم روی پرده با تماشای فیلم در قاب تلویزیون تفاوت زیادی دارد. بیایید یک فیلم عاشقانه را با هم و در بهترین حالت ممکن ببینیم.

نوید محمودی درباره بازیگر افغانی‌تبار فیلم خود گفت: حسیبا ابراهیمی این روزها در افغانستان با مادرش زندگی می‌کند. او برای اقامت در داخل کشور مشکل داشت و اگر بخواهیم دوباره او را در ایران ببینیم، باید برای بازی در فیلمی به طور رسمی از او دعوت شود تا شرایط حضورش در ایران فراهم شود.

اکران «چند متر مکعب عشق» با بازی ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی و نادر فلاح این روزها در سینماهای تهران و شهرستان ادامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>