سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ دی ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

تاخیر در اکران «سیزده» جایز نبود/ «قندون جهیزیه» در راه اکران عمومی

sizdah

پخش‌کننده فیلم سینمایی «سیزده» تاخیر بیشتر در اکران عمومی این فیلم را به ضرر آن می‌داند.

پخش‌کننده فیلم سینمایی «سیزده» تاخیر بیشتر در اکران عمومی این فیلم را به ضرر آن می‌داند.

سعید سعدی تهیه‌کننده و پخش‌کننده درباره اکران فیلمش گفت: «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی در ۱۳ سالن تهران روی پرده می‌رود و همزمان در مشهد ، رشت، اصفهان و گرگان هم نمایش داده می‌شود که البته تا چند روز آینده به تعداد این سالن ها و شهرها اضافه خواهد شد. این فیلم پارسال در جشنواره فجر پرده رفت و هرچه به پایان سال نزدیک می‌شویم اوضاع اکران از این هم بدتر خواهد شد، به همین خاطر به هر ترتیب باید اکران می کردیم تا فیلم بیشتر از این کهنه نشود و به صف طویل فیلم هایی که سال آینده اضافه می شوند منتقل نشود.

وی همچنین درباره فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» که شرایط حضور در جشنواره فیلم فجر را پیدا نکرد گفت: ما به نظر هیات انتخاب جشنواره احترام می گذاریم و بحث دراین مورد بی فایده است. از این رو باید به فکر اکران عمومی باشیم و سعی داریم بتوانیم شرایط خوبی برای نمایش آن فراهم کنیم.

فیلم سینمایی «۱۳» به کارگردانی هومن سیدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر توانست یکی از سیمرغ‌های نگاه نو را به خود اختصاص دهد.‌ این فیلم داستان زندگی نوجوانی است که پس از درگیری‌های پدر و مادرش از خانه می‌رود و با گروهی خلافکار آشنا می‌شود. بازیگران فیلم «سیزده» عبارتند از امیر جعفری، آزاده صمدی،ریما رامین‌فر،نوید محمدزاده،امیر جدیدی. با معرفی یسنا میرطهماسب و با حضور ویشکا آسایش.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>