سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ دی ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

«دریا و ماهی پرنده» رونمایی می‌شود

darya-mahi-parandeh1

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» فردا شب طی مراسمی برای اولین بار به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» فردا شب طی مراسمی برای اولین بار به نمایش درمی‌آید.
سوره سینما- به گزارش روابط عمومی پروژه، مراسم رونمایی و فرش فیروزه ای فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امیر پورکیان چهارشنبه شب ۱۰ دی ماه با حضور بازیگران، عوامل و اصحاب رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار خواهد شد. همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، نادر فلاح، امیرحسین رستمی، سیدجواد طاهری، علی اکبر صحرایی، ارشیا طالبی، محمد رحمانی، محمدحسین عدلی، یاشار حمیدزاده، مازیار نوروزی و محسن تمیزی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
این فیلم قرار است در بخش مسابقه فیلم فجر سال جاری به نمایش درآید و سازندگان فرم شرکت در جشنواره را تکمیل کرده‌اند. ضمن اینکه فیلم برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان نیز ارسال شده بود که بنا به دلایلی نامعلوم از بین فیلم های حاضر در این فستیوال کنار گذاشته شد. اتفاقی که باعث شده تهیه کننده پروژه در نامه ای انتقادآمیز این اقدام مسوولان جشنواره را به ناداوری و عدم حمایت از فیلم های بخش خصوصی متهم کند. ضمن اینکه پروانه نمایش نیز با گذشت چندین ماه همچنان صادر نشده و سازندگان با وجود رفع تمام اصلاحات وارده از طرف ارشاد هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش نشده اند.

darya-mahi-parandeh2
پورکیان در واکنش به این اتفاق گفت: «با وجود رفع اصلاحات کامل وارده به فیلم، همچنان شورای پروانه نمایش جواب منطقی به ما نمی دهد. با این اوصاف همچنان متعجبیم که فیلم با چه مشکلی مواجه است که صدور پروانه نمایش آن تا این اندازه به تأخیر افتاده است. ضمن اینکه متأسفانه در طی این یکسال به دلیل نبود پروانه نمایش نتوانستیم «دریا و ماهی پرنده» را در هیچکدام از جشنواره‌های بین‌المللی که خواهان فیلم بودند شرکت دهیم و این ضربه بسیار بزرگی به فیلم وارد کرد».
«دریا و ماهی پرنده» که مضمونی اجتماعی دارد به طور مشترک توسط مهرداد غفارزاده و اکبر روح نوشته شده و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>