سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۳ در ۸:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب

«سن پترزبورگ ۲» باید قوی‌تر از فیلم قبلی باشد/ «کیجا» هنوز پروانه ساخت ندارد

hamid-etebarian

تهیه‌کننده فیلم «سن پترزبورگ ۲» برای آغاز تولید این فیلم منتظر یک فیلمنامه مطلوب است.

تهیه‌کننده فیلم «سن پترزبورگ ۲» برای آغاز تولید این فیلم منتظر یک فیلمنامه مطلوب است.

حمید اعتباریان تهیه کننده سینما درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت : حدود دو ماه پیش فیلمنامه «کیجا» را برای دریافت پروانه ساخت ارائه کرده بودیم که هنوز پروانه صادر نشده است. در صورتی که ما قصد داشتیم این فیلم را که کارگردان آن اولین تجربه سینمایی خود را پشت سر می‌گذارد، برای جشنواره فجر آماده کنیم که این اتفاق نیفتاد و هنوز منتظریم تا پروانه ساخت صادر شود.

وی در ادامه درباره تولید فیلم سینمایی «سن پترزبورگ ۲ » گفت: فیلمنامه هنوز آماده نشده است و به کمک دوستان در حال تکمیل است. من نمی‌خواهم کار را با عجله بسازم و بسیار روی فیلمنامه حساس هستم تا به شرایط مطلوب برسد و سپس در مورد ساخت آن اقدام کنیم. فیلمنامه نوشته می‌شود و بررسی می کنیم و از تخصص دوستان کمک می گیریم تا نتیجه خوبی در بر داشته باشد.

اعتباریان درباره اینکه آیا «سن پترزبورگ ۲ » در سال ۹۳ تولید خواهد شد یا خیر گفت: من به عنوان تهیه کننده آرزو دارم به محض آماده شدن فیلمنامه شرایط و مقدمات کار را فراهم کنیم و وارد مرحله تولید شویم، اما دوست ندارم مانند بسیاری از افراد که بدون فیلمنامه کامل که ابتدا و انتهای مشخصی ندارد وارد تولید شوم و یک اثر بی‌ارزش تولید کنم که قصه و سینما را جدی نمی گیرد. در هر حال ما شرایط تولید را از هر جهت داریم و فقط منتظر تکمیل فیلمنامه و رسیدن به نتیجه مطلوب هستیم تا فیلمی بسازیم که بطور حتم نسبت به شماره قبلی آن قوی‌تر و اثر گذارتر باشد.

حمید اعتباریان فیلم‌های سینمایی «شام عروسی»، «سنگ ،کاغذ ، قیچی»، سه‌گانه «ستاره‌ها» و «سن پترزبورگ» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>