سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۳ در ۹:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

رضایت چکامه چمن‌ماه از همکاری با هومن سیدی/ سریال‌ها غم‌انگیزند

chakameh-Chaman-mah

چکامه چمن‌ماه به تازگی در دو سریال و یک فیلم سینمایی بازی کرده است.

چکامه چمن‌ماه به تازگی در دو سریال و یک فیلم سینمایی بازی کرده است.

چمن‌ماه درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: برای عرضه در ویدئورسانه به تازگی در فیلم «سوختن» به کارگردانی بهرنگ توفیقی حضور داشتم که به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود. علاوه بر آن در فیلم «آواز غمناک» آرش سنجابی هم بازی کرده ام که تصویربرداری تمام نشده است. امسال با هومن سیدی در فیلم «اعترافات خطرناک ذهن من» همکاری کردم.

وی گفت: این فیلم یکی از بهترین تجربه های بازیگری من بود. امیدوارم همه بازیگران این شانس را داشته باشند با این کارگردان باهوش و باسواد کار کنند. وقتی نقشی را دوست داشته باشید با دل و جان برایش زحمت می‌کشید، اگر کارگردان و تک تک عوامل حرفه‌ای باشند بازیگر همه انرژای اش را صرف می‌کند تا بهترین چیزی که می تواند را ارائه دهد.

بازیگر «پایان‌نامه» افزود: این اتفاقی بود که برای من در همکاری با گروه «اعترافات خطرناک ذهن من» رخ داد و امیدوارم این تجربه باز هم ادامه داشته باشد. سینما سال‌هاست که در اولویت کاری من قرار گرفته و وجود سینماگرانی از این دست همیشه باعث انگیزه برای بازیگر است. پس از سال‌ها در چند قسمت از سریال «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان و «آسمان من» ساخته محمدرضا آهنج بازی کردم.

چمن‌ماه گفت: افت کیفی کار در تلویزیون روز افزون است، از طرفی همه سریال ها بر محور غم و غصه استوارند و من واقعا از این مساله ناراحت هستم. در سینما تفاوت نقش خیلی بیشتر است و بازیگر برای انتخاب دستش باز است. هنوز هم اگر یک نقش منفی مثل آنچه در «ستاره‌های سربی» داشتم پیشنهاد شود قطعا قبول خواهم کرد، اما گروههای تولید در تلویزیون خیلی به کیفیت اهمیت نمی‌دهند.

چکامه چمن‌ماه در فیلم‌های سینمایی «گهواره‌ای برای مادر»، «خیابان یک طرفه » و «گیرنده» بازی کرده است.