سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ دی ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب

آغاز اجرای «مرثیه‌ای برای کتابسوزی‌ها» در فرهنگسرای نیاوران

marsieh1

اجرای پروژه چندهنری «مرثیه‌ای برای کتابسوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد از امروز شنبه در گالری فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود.

اجرای پروژه چندهنری «مرثیه‌ای برای کتابسوزی‌ها» به کارگردانی علی اتحاد از امروز شنبه در گالری فرهنگسرای نیاوران آغاز می‌شود.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی گروه نمایش آکادمی هنر، این اثر، پروژه ای چندرسانه‌ای است که سفری را در میان ویدیو-چیدمان، موسیقی زنده و اجرا برای مخاطبانش فراهم می‌کند و تماشاگران در دل این سفر بر اساس قوانین می‌توانند با بازیگران مشارکت کنند. این پروژه به تهیه‌کنندگی مجید رحیمی جعفری تولید شده است.

«مرثیه‌ای برای کتابسوزی‌ها»،  با نگاهی اجمالی به کتابسوزی‌های تاریخ خاورمیانه و خاور نزدیک، چند و چون الگوی تکرار شونده‌‌ی کتابسوزی را در این ناحیه بررسی می کند. بابک حمیدیان، نورا هاشمی، جواد مولانیا، نوید هدایت پور و نیکو ترخانی اجرا گران این پروژه هستند؛ هانیه توسلی و مهدی احمدی در بخش ویدیو چیدمان دیده می شوند و حامد کاظمی و ژوبین کلهر اجراگران موسیقی به شمار می روند.

مرثیه ای برای کتاب سوزی ها تازه ترین محصول گروه نمایش آکادمی هنر، از امروز شنبه ۲۰ دی‌ماه تا ۱۰ بهمن ماه در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۰۰ در گالری فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود. علاقمندان برای خرید بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>