سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ دی ۱۳۹۳ در ۳:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب

سپند امیرسلیمانی امروز مرخص می‌شود

sepand-amir-soleymani

سپند امیرسلیمانی که در روزهای گذشته بدلیل مشکل ریه در بیمارستان بستری بود ، امروز مرخص می‌شود .

سپند امیرسلیمانی که در روزهای گذشته بدلیل مشکل ریه در بیمارستان بستری بود ، امروز مرخص می‌شود .

سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون که در روزهای گذشته بدلیل مشکل ریوی در بیمارستان بستری شده بود به سایت سوره سینما گفت : مشکل آلودگی هوا که پیش از این باعث ایجاد مشکل می شد و در کنار آن هم من دچار یک سرماخوردگی شدید شده بودم که روزهای زیادی تداوم داشت و بهبود نیافت تا اینکه به شدت سمت راست ریه را با آسیب مواجه کرد و منجر شد که در بیمارستان بستری شوم.

وی ادامه داد : در حال حاضر تحت مراقبت و درمان هستم و قرار است که تا ساعاتی دیگر مرخص شوم و به دستور پزشک باید به مدت دو هفته در منزل استراحت کنم تا بهبودی کامل حاصل شود و مشکل آلودگی هوا هم که در کنار این مساله وجود دارد و به نظر باید با آن هم کنار آمد .

امیرسلیمانی در سریال ها ، فیلم های سینمایی و تلویزیونی بسیاری ایفای نقش کرده که از آن جمله می توان به فیلم های سینمایی «اخراجی ها» «نان، عشق و موتور هزار» ، «چک» و مجموعه های تلویزیونی «من یک مستاجرم» ، «کلاه پهلوی» و «تبریز در مه» اشاره کرد .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>