سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ دی ۱۳۹۳ در ۸:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

حرف‌های انصاریان درباره سومین تجربه تهیه‌کنندگی و بازیگری/ نقش متفاوت‌تری را در «هدیه» بر عهده دارم

hedieh1

فیلم «هدیه» سومین تجربه علی انصاریان در زمینه تهیه‌کنندگی و بازیگری است.

فیلم «هدیه» سومین تجربه علی انصاریان در زمینه تهیه‌کنندگی و البته سومین تجربه جدی بازیگری پس از فیلم‌های «کلاف» و «سوختن» است.

علی انصاریان تهیه کننده و بازیگر فیلم تلویزیونی «هدیه» که این روزها در حال تولید است ، به سوره سینما گفت : ایده این فیلمنامه را براساس تجربه های شخصی خودم در زندگی و انسان های اطرافم به علی گل بهاران دادم و مدتها درباره جزییات آن صحبت کردیم تا اینکه داستان شکل گرفت و تصمیم به تولید آن گرفتیم.

وی در ادامه راجع به ایفای نقشی که در این فیلم بر عهده دارد گفت : نقش یک جوان را بازی می کنم که با ماشین خود مسافرکشی می کند و آدمی است که در ناز و نعمت بزرگ نشده و پس از فوت پدرش مادرش را نگه می دارد و هر کار و زحمتی را بر دوش می کشد تا با کسب روزی حلال خانواده را حفظ کند و در خلال روایت و داستان اتفاقاتی نیز برای او به وقوع می پیوندد .

انصاریان ادامه داد : این شخصیت که من به نوعی آن را تجربه کرده و با تمام ابعاد آن آشنایی دارم ، برای زنده نگه داشتن عشق و پایبندی به احساس و منطق خود و دوستی ها ارزش قائل است و در این راه تلاش می کند که این مفاهیم در قصه ما جاری است و خوشحالم که دوستانی چون قاسم زارع ، ماه چهره خلیلی ، رامین راستاد و دیگر هنرمندان عزیز حضور در این کار را پذیرفتند تا یک فیلم دوست داشتنی و مخاطب پسند تولید شود .

وی که با «هدیه» سومین تجربه خود در زمینه تهیه کنندگی و البته سومین تجربه جدی بازیگری را پس از فیلم های «کلاف» و «سوختن» پشت سر می گذارد گفت : این کار هم مانند آثار قبلی از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و احساس خوبی نسبت به آن دارم و فکر می کنم با حضور عوامل مجرب و حرفه ای در جریان تولید ، مخاطبان هم از تماشای آن لذت ببرند .

hedieh2

انصاریان درباره تفاوت این نقش با کاراکترهای دو اثر پیشین که بازی کرده گفت : در فیلم های «کلاف» و «سوختن» با دو شخصیت بیرونی مواجه بودیم که درگیرتر بودند ، اما در « هدیه» با یک نقش متفاوت مواجه هستیم که از هر لحاظ ، جنس آن فرق می کند و به نوعی بسیار درونی تر و آرام تر است و فکر می کنم کار سختی برای ایفای آن دارم ، اما امیدوارم که اتفاق خوبی بیفتد و نقش را آنچنان که شایسته است ، ایفا کنم.

وی در پایان با اشاره به ادامه مسیر تهیه کنندگی و بازیگری خود گفت : با توجه به تجربه هایی که تا به اینجا داشتم ، از نتیجه کارها راضی بودم و در ادامه هم بصورت جدی تلاش خواهم کرد و صد در صد دنبال کارهای بزرگ تر هستم و برنامه هایی در ذهن دارم تا در آینده اقدامات و اتفاقات خوبی بیفتد .

این فیلم که کارگردانی آن بر عهده امیراحمد انصاری است به تازگی در تهران کلید خورده و بازیگرانی چون ماه چهره خلیلی ، رامین راستاد ، قاسم زارع ، رابعه مدنی ، شهروز ابراهیمی ، ماریه ماشاالهی ، حشمت آرمیده ، علی اصغر گرمسیری ، الناز حبیبی ، منصور شهبازی و علی انصاریان در آن بی ایفای نقش پرداخته اند .

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از : مهدی مددکار ، مدیر فیلمبرداری : عبدا… عبدی نسب ، طراح چهره پردازی : نوید فرح مرزی ، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام ، صدابردار: منصور شهبازی ، برنامه ریز: کتایون درخشان وزیری ، دستیار اول کارگردان: علی گلبهاران ، منشی صحنه : آنیتا فیروز بخت ، عکاس: حسن هندی ، مشاور رسانه ای : منصوره بسمل ، مدیر تولید: مهدی مددکار ، مدیر تدارکات : سعید احمدی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>