سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ دی ۱۳۹۳ در ۷:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از «اعترافات ذهن خطرناک من» در برنامه یک فیلم یک سلام

eteraf

مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» با حضور هومن سیدی (کارگردان) و عوامل این فیلم در پردیس ملت برگزار شد.

مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» چهارشنبه بعد از ظهر با حضور هومن سیدی (کارگردان)، جواد نوروز بیگی (تهیه کننده)، عباس غزالی و چکامه چمن ماه بازیگران این فیلم در گالری پردیس ملت برگزار شد.

سوره سینما – به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، هومن سیدی کارگردان این فیلم در پاسخ به این سوال که آیا حال و هوای “اعترافات ذهن خطرناک من” مانند فیلم”آفریقا” و “سیزده” است، گفت: تمام این فیلم را یک نفر می سازد و با توجه به اینکه هر سال ذهن و نگاه تغییر می کند به نظر من فضای فیلم هایم ارتباطی با هم ندارند.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم “اعترافات ذهن خطرناک من” در ادامه از همکاری خود با هومن سیدی بیان کرد: با هومن سیدی قبلا تجربه بازیگری داشته ام و با هم قرار گذاشتیم که با مشارکت هم فیلمی را کارگردانی کنیم. مدتها بود که می خواستم با موضوع مواد مخدر فیلمی را تهیه کنندگی کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

عباس غزالی بازیگر این فیلم در ادامه عنوان کرد: خدا را شکر می کنم در این چند سال اخیر صبر کردم تا در نهایت با یک کار آبرومند که ارزش مخاطب را داشته باشد وارد سینما شوم. این فیلم همان اتفاق بود و ممنونم از هومن سیدی که این اعتماد را نسبت به من داشت و این فیلم به من سپرده شد.

وی در ادامه درباره این فیلم توضیح داد: تمام فیلمبرداری این کار برایم دانشگاه و کلاس درس بود و من کاملا از این موضوع استفاده کردم. در راس این هرم هومن سیدی به عنوان کسی که به این اتفاقات اشراف داشت قرار گرفته بود و من از این تجربه بسیار خوشحالم.

در ادامه این مراسم چکامه چمن ماه در پاسخ به این سوال که فکر می کنید کدام گروه از مردم باید این فیلم را ببینند توضیح داد: به نظر من این فیلم را بهتر است رده بندی سنی نکنیم و هر کسی که دوست دارد به تماشای فیلم بنشیند چون حرفهای مهمی در دل این فیلم گفته شده است.

نوروزبیگی در پاسخ به این سوال که پیش بینی تان برای اکران فیلم چیست و فکر می کنید فیلم دچار ممیزی می شود یا خیر گفت: فکر می کنم این فیلم دچار ممیزی نشود و منتظر پروانه نمایش آن هستیم. هر سال با این سوال که آیا فیلم ها در جشنواره مورد استقبال قرار می گیرند یا خیر مواجه هستیم و امیدواریم این فیلم یکی از فیلم های بحث برانگیز باشد.

در ادامه غزالی گفت: فیلم از لحظه اول با سکانس های وحشتناکی شروع می شود و کل فیلم داستانی عجیب و غریب دارد و بازی در این فیلم برای من بسیار خوشایند بود.

چکامه چمن ماه درباره اینکه چقدر درگیر این نقش شده است پاسخ داد: من برای پیدا کردن نقشم در این کار با کسانی که درگیر این معضل بودند، مانند معتادان صحبت کردم و طی صحبت هایی که با هومن سیدی داشتم توانستم این نقش را به خوبی درک کنم و به آن برسم و بخش اعظم نقش زیر نظر و راهنمایی هومن سیدی بود.

در پایان عباس غزالی خاطرنشان کرد: فیلم “اعترافات ذهن خطرناک من” فیلم جذابی است که از دیدن آن پشیمان نمی شوید و از همه مهمتر برای من بازی در یک فیلم خوب بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>