سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۳۹۳ در ۱۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

برای اکران مناسب «قندون جهیزیه» برنامه داریم/ سینما در دست جوان‌هاست

saeed-sadi

تهیه‌کننده فیلم «قندون جهیزیه» ابراز امیدواری کرد این فیلم در فصلی مناسب روی پرده برود.

تهیه‌کننده فیلم «قندون جهیزیه» ابراز امیدواری کرد این فیلم در فصلی مناسب روی پرده برود.

سعید سعدی به سوره سینما گفت: نسل جوان، باید جایگزین نسل قدیمی سینما بشوند تا کم و کاستی هایی که تا امروز با آن روبرو بوده ایم، برطرف شود. اگر امروز به فیلمسازان متفاوت و دارای نگاه نو میدان ندهیم، در آینده نزدیک حتما معضل جدی کمبود نیروی انسانی را تجربه خواهیم کرد. من همیشه تلاش کرده‌ام تا جایی که می توانم در تولید فیلم به جوان‌ترها کمک کنم، چون آنان خلاقیت و جسارتی دارند که نسل قدیم از آن بی‌بهره است.

وی افزود: امسال به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانستیم تولیدات زیادی داشته باشیم. تنها «قندون جهیزیه» را به کارگردانی علی ملاقلی‌پور تهیه کردم که به جشنواره راه نیافت. در سال ۹۳ بیشتر درگیر مسائل اکران فیلم های قبلی بودم، به خصوص «سیزده» هومن سیدی که همین روزها روی پرده است.

سعدی درباره اولین فیلم علی ملاقلی پور توضیح داد: «قندون جهیزیه» آخرین مراحل فنی خود را می گذراند و ما به محض آماده شدن، آن را برای گرفتن پروانه نمایش ارائه می‌دهیم. به درستی نمی‌دانم چه زمانی می تواند برای نمایش عمومی این فیلم مناسب باشد، اما همه تلاش خود را به خرج می‌دهیم تا فیلم به بهترین شکل ممکن روی پرده بیاید.

سعید سعدی سال گذشته با سه فیلم «پنجاه قدم آخر»،«آرایش غلیظ» و «سیزده» در جشنواره شرکت داشت و امسال فیلمی با تهیه کنندگی وی در این رویداد حاضر نیست. «قندون جهیزیه» عنوان جدیدترین فیلم اوست که با بازی صابر ابر و نگار جواهریان و … مشکلات زندگی یک زوج جوان را روایت می کند و به زودی آماده نمایش می‌شود.