سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۳۹۳ در ۱:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

ستایش کلاری از «مرگ ماهی»/ جذب راز و رمز قصه شدم

marge-mahi-kalari

فیلمبردار فیلم سینمایی «مرگ ماهی» این اثر را تجربه‌ای رئالیستی می‌داند.

فیلمبردار فیلم سینمایی «مرگ ماهی» این اثر را تجربه‌ای رئالیستی می‌داند.

سوره سینما- محمود کلاری در برنامه رونمایی از فیلم «مرگ ماهی» در پاسخ به این سوال که آیا در «مرگ ماهی» از شیوه کلاسیک استفاده کرده اید یا خیر؟ توضیح داد: این فییلم در مجموع کار تازه ای بود که به دوران عکاسی برمی گردد تماشاگر در این فیلم قالب های متفاوتی را خواهد دید و در مجموع می توانم بگویم این فیلم مجموعه ای از پلان های ثابت است. آنونسی که پخش شد به فیلم ربطی ندارد، وقتی  حجازی فیلمنامه را به من پیشنهاد داد چیزی که من را جذب این فیلم کرد راز و رمز قصه و همچنین نگاه رئالیستی فیلم بود.

این فیلمبردار در ادامه افزود: مدتها پیش این پروژه به من پیشنهاد شد که در آن زمان در ایران نبودم، با دیدن نقطه نظرات مشترک خود با حجازی فیلمنامه را پذیرفتم. شکل فیلم به صورت سینما اسکوپ است؛ کار با حجازی بسیار راحت بود و فشار کاری احساس نشد.

کلاری در این خصوص گفت: متاسفانه شرایط فیلم‌ها به گونه ای شده که نسل جوان ما با فیلم ها ارتباط برقرار نمی کنند، این فیلم بسیار متفاوت است و حتما بعد از اکران مخاطبان زیادی را جذب می‌کند.

marge-mahi-kalari2

ریما رامین فر گفت: چون پیش از این آقای حجازی را می شناختم و با کارهای او آشنا بودم بازی در این فیلم را پذیرفتم. لوکیشن های این فیلم در شهرستان بود که با تمام سختی هایش برایم تجربه شگفت انگیزی بود. در «مرگ ماهی» ایفاگر شخصیتی معمولی و مهرطلب هستم.

وی با بیان اینکه فکر می کنم ترکیب دکور در این کار شگفت انگیز است گفت: گروه آنقدر انرژی بخش بود که برای اولین بار در مرحله دورخوانی و تمرین تمام عوامل به من کمک می کردند. از تمام گروه قدردانی می‌کنم، «مرگ ماهی» مانند هیچ فیلمی نیست چون با عشق کارگردان ساخته شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>