سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۳۹۳ در ۳:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب

راست‌گفتار داستان یک خواننده لاله زاری را فیلم می‌کند

kazem-rast-goftar

فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار درباره یک خواننده لاله‌زاری است.

فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار درباره یک خواننده لاله‌زاری است.

کاظم راست‌گفتار کارگردان سینما درباره جدیدترین اثر سینمایی خود به سوره سینما گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «آشوب» را دریافت کرده ام و در حال حاضر مرحله پیش‌تولید را آغاز کرده ایم و با توجه به اینکه فیلم در دوره سال‌های دهه ۲۰ و ۳۰ شمسی و اتفاقات مربوط به آن روایت می‌شود، ما نیاز به یک پیش‌تولید بسیار دقیق و خوب داریم تا نتیجه قابل قبولی به دست بیاید.

وی در ادامه درباره بازیگران فیلم سینمایی «آشوب» گفت: این فیلم پربازیگر است و ما بطور قطع از چهره های سینمایی در آن استفاده خواهیم کرد، اما از طرفی هم نیاز به تعداد زیادی بازیگر با استعداد و خوب داریم که حدود یک ماه از زمان پیش‌تولید را نیز باید برای انتخاب بازیگران صرف کنیم. در مجموع حدود ۲ ماه مرحله پیش‌تولید طول خواهد کشید تابا تمام توان کار را آغاز کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «چک» که تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد ادامه داد: «آشوب» فیلم پر هزینه‌ای است، اما در عین حال جذاب و مخاطب پسند خواهد بود و در خلال عصر تاریخی ذکر شده و اتفاقات مربوط به آن دوره ، روایتی طنز دارد. داستان آن درباره یک جوان تحصیل کرده و با استعداد است که در تئاتر های لاله زار خوانندگی می کند و نام هنری آشوب را برای خود برگزیده است و بر اثر اتفاقاتی که برای او در آن دوره رخ می دهد دچار دگرگونی شده و به نوعی روح هنری خود را از دست می‌دهد.

راست‌گفتار در مورد بازیگر اصلی که برای این فیلم در نظر گرفته است گفت: گزینه هایی داریم که هنوز در مقطع مذاکره است و فکر می کنم تا حدود یک ماه آینده تکلیف بازیگران مشخص می‌شود.