سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۳۹۳ در ۹:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال و داوری در جشنواره سلیقه‌ای است/ کارگردان «بدون مرز» متعهد و مستعد است

bedoone-marz

مدیر عامل موسسه شهید آوینی فیلم سینمایی «بدون مرز» را اثری از یک کارگردان متعهد و مستعد دانست.

مدیر عامل موسسه شهید آوینی فیلم سینمایی «بدون مرز» را اثری از یک کارگردان متعهد و مستعد دانست.

حمید بهمنی کارگردان سینما درباره حمایت از تولید فیلم «بدون مرز» که در موسسه آوینی صورت گرفته است، به سوره سینما گفت : یکی از کارهایی که در موسسه شهید آوینی صورت می‌گیرد در واقع آموزش جوانان فیلمساز و گذراندن دوره های مختلف است تا در آینده از آنها در سینما استفاده کنیم ، امیرحسین عسگری هم یکی از جوانان متعهد و مستعد در این زمینه بود که از سال‌ها قبل با ما همکاری می‌کرد و در راستای اهداف موسسه فکر می کرد و در نهایت این فیلم خوب به کارگردانی او تولید شد .

وی درباره حضور فیلم سینمایی « بدون مرز» در جشنواره فیلم فجر و پیش بینی در مورد استقبال از این اثر گفت: بحث جشنواره و استقبال از یک اثر کاملا به سلیقه مربوط می شود و ما نمی توانیم بگوییم چون فیلم «بدون مرز» در جشنواره توکیو جایزه دریافت کرده ، پس اینجا هم موفق می شود. اما امیدواریم شرایط خوبی برای نمایش فیلم فراهم باشد و مخاطبان این کار را به تماشا بنشینند و حالا اگر هم جایزه گرفت که خوشحال می شویم، اگر هم نگرفت اتفاقی نخواهد افتاد .

بهمنی با اشاره به یکی دیگر از تولیدات موسسه آوینی گفت: ما فیلم سینمایی «به تهران خوش آمدید» را هم آماده داشتیم که هم دوره قبل جشنواره فجر نپذیرفتند و هم امسال آن را قبول نکردند، در صورتی که این کار در راستای نمایش زندگی ایرانی و خنثی شدن تحریم ها بود ، در واقع داستان دو توریست را روایت می‌کند که به تهران سفر می کنند و برخلاف تصورشان درباره ایران می بینند که علی رغم تحریم های خارجی مردم به زندگی ادامه می دهند و حتی مشکل آنها را نیز حل می کنند .

مدیر عامل موسسه شهید آوینی با اشاره به اینکه رضا سبحانی کارگردان این فیلم سینمایی است گفت: «به تهران خوش آمدید» مورد قبول مسئولان جشنواره سی و دوم و سی سوم جشنواره فیلم فجر در دولت تدبیر و امید قرار نگرفت، در صورتی که هم داستان خوبی دارد و هم اینکه از عوامل حرفه ای سینما و همچنین بازیگران بسیاری خوبی برای ساخت آن استفاده شده است .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>