سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

احمدی به «فقط به خاطرتو» پیوست/ موفقیت «ردکارپت» در شبکه نمایش خانگی

ahmad-ahmadi

احمد احمدی به زودی در فیلم سینمایی«فقط به خاطرتو» به عنوان فیلمبردار حضور خواهد داشت.

احمد احمدی به زودی در فیلم سینمایی «فقط به خاطرتو» به عنوان فیلمبردار حضور خواهد داشت.

احمدی به سوره سینما گفت: به خاطر دوستی دیرینه ای که با بیژن شیرمرز دارم فیلمبرداری اولین ساخته بلندش را من به عهده می‌گیرم. فیلمبرداری این فیلم از اواخر بهمن آغاز می‌شود. امسال به دلیل مشغله هایی که در رابطه با فیلم «ردکارپت» داشتم فرصت حضور در پروژه ای دست نداد، به همین خاطر در جشنواره فیلم فجر کاری برای ارائه ندارم. چرا که بخشی از زمان صرف اکران و بخش دیگر صرف انتشار در شبکه نمایشی خانگی شد و خوشبختانه در هر دو موقعیت از توجه و فروش خوبی برخوردار بود.

وی افزود: از زمانی که فیلم به شبکه نمایش خانگی آمد فروش قابل قبولی داشت به طوریک ه برخی فروشگاه های عرضه کننده جوابگوی متقاضیان نبودند. اگر این روند تا ده روز دیگر ادامه داشته باشد به انتشار تیراژ دوم فکر خواهیم کرد. کار من در وهلهه اول فیلمبرداری است و سعی می کنم بیشتر سراغ پروژه هایی بروم که دوست شان داشته باشم و با سلیقه من همخوانی داشته باشد ولی به موازات به تهیه کنندگی هم فکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در سال آینده تولید فیلم دیگری را آغاز کنم.

احمدی گفت: «رد کارپت» زمان خوبی اکران نشد و بااینکه فروش در ماه رمضان نیم بها بود و مسابقات فوتبال و والیبال هم تاثیر زیادی بر گیشه گذاشت اما فروش قابل قبول نشان داد فیلم اگر خوب باشد در هرزمانی اکران شود در گیشه هم موفق است امیدوارم فیلم هایی که امسال در جشنواره فجر حضور دارند سال دیگر در اکران عمومی هم مورد پسند مخاطبین قرار بگیرند چون تولید هر یک فیلم خوب به سینما کمک می کند و تاثیرش در چرخه صنعت سینما و هنر مشاهده می شود.

احمد احمدی فیلمبرداری «رد کارپت »، «نازنین» و «پس کوچه‌های شمرون» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>