سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۳ در ۲:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

صداگذاری و آهنگسازی انجام شد/ «آسمان آبی مادرم» آماده نمایش می‌شود

asemane-abi-madaram

فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» به کارگردانی علی قوی‌تن با پایان مراحل فنی آماده نمایش می‌شود.

فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» به کارگردانی علی قوی‌تن با پایان مراحل فنی آماده نمایش می‌شود.

علی قوی‌تن کارگردان سینما درباره آماده سازی فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» به سوره سینما گفت: تمام کارهای فنی از جمله صداگذاری کار هم انجام شده است و موسیقی نیز توسط صبا صمیمی ساخته شده و روی کار قرار گرفته است. می توان گفت که کار پس از تصحیح رنگ تا چند روز آینده به صورت کامل برای دریافت پروانه نمایش در سینما آماده خواهد شد و ما هم اقدام خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بلافاصله پس از تصحیح رنگ نسخه کامل را برای دریافت پروانه نمایش ارائه خواهیم کرد ادامه داد: مد نظر داریم که این فیلم را پیش از اکران به چندین جشنواره خارجی ارائه کنیم که هنوز به طور قطع مشخص نیست و در حال بررسی هستیم تا کار را به جشنواره های خوب و مرتبط ارائه کنیم و بازخوردهای مدنظر و لازم از این دست مخاطبان را نیز دریافت کنیم.

قوی تن درباره پروژه بعدی که کار خواهد کرد گفت: برای شروع کار جدید به فکر هستم، اما به دلیل مشغله و درگیری‌هایی که برای تولید «آسمان آبی مادرم» داشتم باید مدت کوتاهی استراحت کنم و از این کار فاصله بگیرم، اما آرام آرام و با برنامه و پس از یک تنفس کاری برای تولید اثر بعدی اقدام خواهم کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>