سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۲:۰۳ ب.ظ چاپ مطلب

فعالیت همزمان در چند پروژه با روحیه من سازگار نیست/ مخاطب به دنبال سریال هرشبی است

laleh-eskandari

لاله اسکندری در فاز دوم مجموعه «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام مقابل دوربین رفته است.

لاله اسکندری در فاز دوم مجموعه «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام مقابل دوربین رفته است.

اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت :این روزها مشغول بازی در فاز دوم سریال «بی‌قرار» هستم که فاز اول آن روی آنتن رفته بود و بدلیل استقبال مردم از فضا و داستان وارد فاز جدید شد و علاوه بر هنرمندان عزیزی که پیش از این با ما همکاری داشتند، تعدادی هم به ما اضافه شده اند. حدود ۴۵ روز از تصویربرداری گذشته و در کنار هنرمندانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، محمد صادقی، سارا خوئینی‌ها، کمند امیرسلیمانی و مریم بوبانی، بازیگرانی چون پژمان بازغی و امیرحسین صدیق به کار اضافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه من تا پایان این مجموعه در کنار دوستان خواهم بود افزود: فکر می کنم حدود ۴ تا ۵ ماه زمان برای پایان کار لازم است و من هم در حال حاضر تمام انرژی خود را صرف این مجموعه تلویزیونی می‌کنم. بدلیل اینکه اصولا اهل فعالیت همزمان در چند کار نیستم و با روحیه من سازگاری ندارد. همزمان کار کردن نیاز به هماهنگی دقیق و شرایط خاص دارد. من ترجیح می‌دهم روی یک کار تمرکز داشته باشم و نتیجه خوبی بگیرم.

اسکندری درباره پیش‌بینی و استقبال مردم از این مجموعه تلویزیونی گفت: به نظرم با مدت زمان کوتاهی که از پخش این مجموعه گذشته مردم استقبال خوبی داشتند و فضای آن را دوست دارند، اما شرایط نبود تا سال گذشته کار ادامه پیدا کند. از طرفی هم با وجود تولیدات انبوهی که صورت می گیرد و سریال هایی که از ماهواره پخش می شود ، مردم به سریال های بلند هر شبی عادت کرده‌اند و برای اینکه در رقابت از آنها باز نمانیم باید سریال های پرکشش و خوش ریتمی تولید شود. این مجموعه هم این ویژگی ها را دارد و فکر می کنم از آن استقبال می‌شود.

سریال «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی ساخته می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>