سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

نسخه کامل‌تر «ابوزینب» به جشنواره فجر می‌رود/ سفر «ابوزینب» به مصر، لبنان و ترکیه

ali-ghaffari

فیلم سینمایی «ابوزینب» به کارگردانی علی غفاری برای نمایش در جشنواره فجر کامل می‌شود.

فیلم سینمایی «ابوزینب» به کارگردانی علی غفاری برای نمایش در جشنواره فجر کامل می‌شود.

علی غفاری کارگردان فیلم سینمایی «ابوزینب» که قرار است در بخش خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر اکران شود، در این خصوص به سایت سوره سینما گفت: با توجه به اینکه فیلم «ابوزینب» در بخش خارج از مسابقه جشنواره اکران می‌شود، پس مورد داوری قرار نخواهد گرفت، اما این یک اتفاق بسیار خوب است که می توان بازخوردهای متفاوتی را دریافت کرد.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر تلاش می کنیم تا نسبت به نسخه ای که در جشنواره مقاومت نمایش داده شد، نسخه آماده‌تری را به جشنواره فیلم فجر ارائه کنیم و در همین راستا سکانس هایی را به کار اضافه کردیم و از لحاظ اصلاح رنگ و صدا نیز کارهایی صورت گرفته است تا کار با کیفیتی را روی پرده تماشا کنیم.

غفاری با ابراز خرسندی از حضور فیلمش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: بسیار علاقمندم با مخاطبان جشنواره فیلم را تماشا و بازخوردها و نظرات آنها را دریافت کنم و این اتفاق خوشایندی برای هر فیلمسازی است که اثرش در جشنواره فجر به نمایش درآید، به این دلیل که این رویداد سینمایی، به نوعی جشنواره ملی و سال نو اهالی سینما محسوب می‌شود و امیدوارم اتفاق خوبی در پیش باشد.

کارگردان فیلم سینمایی «استرداد» درباره اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «ابوزینب» گفت: بسیاری از کشورهای منطقه برای اکران در نظر گرفته شده است و استقبال شده. تاکنون اکران این فیلم در کشورهای مصر، لبنان، ترکیه و مراکش قطعی است و کارهای تبلیغاتی توسط شرکت لبنانی که نیمی از سرمایه تولید را نیز بر عهده داشته، در حال انجام است. بنابر این ما قصد داریم برای اولین بار نسخه کامل را در جشنواره فیلم فجر نماش دهیم و سپس وارد اکران بین‌المللی «ابوزینب» در منطقه شویم.

فیلم «ابوزینب» یک درام عاطفی است که به موضوع مقاومت می‌پردازد و محوریت فیلم یک خانواده لبنانی هستند که ۳۵ سال پیش و زمان اشغال لبنان وجهه‌ای تازه از خود به نمایش می‌گذارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>