سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب

«ابوزینب» خرداد بر پرده‌ها می‌رود

aboo-zeynab

فیلم سینمایی «ابوزینب» ساخته علی غفاری با موضوع مقاومت امروز در سالن بصیرت رونمایی و اوایل خرداد به نمایش عمومی درخواهد آمد.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «ابوزینب» که توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند خردادماه اکران عمومی خواهد شد. این فیلم توسط دفتر راه عرفان به مدیریت محسن مسافرچی پخش خواهدشد. فیلم دربازار فیلم سال گذشته جشنواره فیلم فجر حضور داشت و با استقبال در این بازار مواجه شد همچنان در نمایش فیلم در لبنان هم با مخاطب ارتباط خوبی برقرار کرده است.

دوشنبه (۳۰ فروردین ساعت ۱۴) فیلم در سالن بصیرت با حضور کارگردان و منتقدینی چون فهیم و ناصر هاشم زاده با حضور  علی غفاری کارگردان درخصوص فیلم صحبت خواهد شد.

فیلم «ابوزینب» به ماجرای مقاومت یک خانواده لبنانی در سال‌های اشغال این کشور به دست نیروهای رژیم صهیونیستی می پردازد. این فیلم روایتگر ایثار و فداکاری مادر خانواده‌ای است که با تحمل رنج‌های فراوان، رازی را در سینه نهفته دارد.

«ابوزینب» توسط مرکز مستند حقیقت و مرتضی شعبانی تهیه و تولید شده است.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>