سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۳ در ۲:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

نگارش فیلمنامه مجموعه «پریا»/ احتمال تولید سری دوم یک مجموعه آپارتمانی

108-195

نگارش متن مجموعه «پریا» توسط سعید فرهادی همچنان ادامه دارد.

نگارش متن مجموعه «پریا» توسط سعید فرهادی همچنان ادامه دارد.

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده تلویزیون و سینما درباره فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: این روزها در تدارک تولید چند کار برای تلویزیون هستیم و برنامه هایی داریم که هنوز به صورت جدی آنها را شروع نکردیم. مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» که پیش از این هم از شبکه چهار پخش شده بود، و تولید آن متوقف شد را دوباره ادامه خواهیم داد. این روزها در حال مذاکره با برخی عوامل هستیم که درگیر کارهای دیگر هستند.

وی درباره زمان آغاز دوباره تولید مجموعه «یادداشت‌های زن خانه‌دار» گفت: هنوز زمان تولید این پروژه بطور دقیق مشخص نیست. ما باید با بازیگران اصلی این مجموعه که مشغول هستند هماهنگی‌های لازم را انجام بدهیم و شرایط مناسبی را برای تولید فراهم کنیم. به همین دلیل نمی توان گفت که کار چه زمانی آغاز می‌شود. اما تولید این مجموعه برای ما در اولویت است.

عفیفه با اشاره به مجموعه دیگری به نام «پریا» گفت: متن مجموعه تلویزیونی «پریا» توسط سعید فرهادی در حال نگارش است که هنوز کارگردان آن را مشخص نکردیم و منتظر هستیم تا فیلمنامه به پایان برسد و سپس مقدمات تولید را فراهم کنیم.

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و بازی شقایق دهقان، امیر دلاوری، فریبا جدی‌کار، پردیس احمدیه و … در شبکه چهار تولید شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>