سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

گلایه یک فیلمساز از تغییرات در فارابی/ مدیران سینمایی در رده‌ کلان هم برنامه ندارند

hojatollah-seyfi

یک کارگردان از اعمال تغییرات در بنیاد سینمایی فارابی انتقاد کرد.

یک کارگردان از اعمال تغییرات در بنیاد سینمایی فارابی انتقاد کرد.

حجت الله سیفی کارگردان سینما درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «بچه‌های جسور ۲» را قرار بود تولید کنیم و از فروردین ماه با فارابی صحبتهایی برای مشارکت شده بود و تصویب کرده بودند و تا پیش از رفتن مهندس جلوه همه چیز روال عادی را طی می کرد، اما پس از انجام جابجایی‌ها هیچ خبری نیست و ما کماکان منتظر هستیم تا پاسخ دریافت کنیم.

وی ضمن ابراز گلایه از این شرایط ادامه داد : من را در یک عزلت و تنهایی رها کردند و کسی پاسخگو نیست ، در صورتی که ما جدی بودیم و حتی گروه جلوه های ویژه ما هم کار خود را شروع کرده بود ، اما وقتی مراجعه کردیم همه چیز نامشخص است و می گویند که در حال بررسی است و به واقع که تکلیف مسئولان ما با سینمای کودک مشخص نیست و فقط ۲ ماه به جشنواره کودک مانده سراغ از فیلمسازان این حوزه می‌گیرند.

سیفی ادامه داد: طبیعی است که وقتی فیلمسازی یک سال پیگیری و تلاش می‌کند تا نتیجه تولید یک اثر مشخص شود و به یکباره با جابجایی ناگهانی مدیری جای خود را به مدیر دیگری می دهد و همه چیز از بنیان تغییر می کند، فیلمساز انرژی خود را از دست خواهد داد و این نشان دهنده طرح و برنامه ثابتی وجود ندارد و این جابجایی ها با عنوان کوچک کردن نهادها بسیار غیرکارشناسانه بود.

این کارگردان گفت: اگر قرار است خدمتی به سینما بشود باید با یک برنامه و نیت درست باشد ، نه اینکه بدون هیچ پشتوانه درستی تغییر صورت بگیرد و همه چیز از بنیاد تغییر کند، بلکه باید اصلاح صورت بگیرد و نقاط ضعف را تقویت کرد ، اما به ظاهر مدیران ما در رده های کلان هم برنامه ندارند. حالا ما منتظر هستیم تا این مدیران که با شعار خروج از بحران در دولت پیشین وارد عمل شدند، اقدام کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>