سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۳۹۳ در ۳:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب

جزئیات تازه از مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر

fajr33

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر جزئیات مراسم افتتاحیه جشنواره را اعلام کرد.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر جزئیات مراسم افتتاحیه جشنواره را اعلام کرد.

سوره سینما- سیداحد میکائیل‌زاده با بیان اینکه مراسم افتتاحیه جشنواره شنبه ۱۱ بهمن‌ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، درباره جزئیات این مراسم بیان کرد: طبق اعلام قبلی قرار بود افتتاحیه جشنواره نخستین نمایش فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی همراه باشد که با تغییر این برنامه، زمان نمایش این فیلم متعاقبا اعلام خواهد شد. در این مراسم از محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت و حسین جعفریان فیلمبردار سینمای ایران تجلیل خواهد شد و برنامه تقدیر از ۷۰ سال تلاش لابراتوارهای ایران نیز برگزار می‌شود. همچنین در مراسم افتتاحیه، جوایز برگزیدگان بخش تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران اهدا خواهد شد.

به گفته میکائیل‌زاده رونمایی از سه کتاب «بر بوم شب» درباره استاد حسین جعفریان، «دل شده» درباره استاد محمدعلی کشاورز و «سرگذشت لابراتوارها در سینمای ایران» در این مراسم انجام می‌شود و فیلم‌های کوتاه هفت دقیقه‌ای از این بزرگان به نمایش در خواهد آمد. همچنین با پخش کلیپی از درگذشتگان یکسال گذشته سینمای ایران یاد می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، معرفی فیلم‌های سودای سیمرغ، نگاه نو و فیلم‌های شرکت داده شده در جشنواره از برنامه های دیگر افتتاحیه خواهد بود که تصاویری از آن‌ها به نمایش گذاشته می‌شود. معرفی هیات‌های انتخاب و داوری و گزارشی از روند برگزاری جشنواره و اجرای موسیقی از دیگر بخش‌های افتتاحیه خواهد بود.

میکائیل‌زاده در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری هرچه بهتر مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، به استقبال مناسبی از جشن‌های دهه فجر برویم سال نوی سینمای ایران را آغاز کنیم.

کارگردانی مراسم افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر را محمد حمیدی مقدم و طراحی صحنه آن را ملک جهان خزاعی بر عهده دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>