سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۳ در ۹:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب

هاشمی در «هملت، شاهزاده اندوه» روی صحنه می‌رود

afshin-hashemi

افشین هاشمی به زودی در نمایش «هملت، شاهزاده اندوه» در آمریکا روی صحنه می‌رود.

افشین هاشمی به زودی در نمایش «هملت، شاهزاده اندوه» در آمریکا روی صحنه می‌رود.

سوره سینما- افشین هاشمی پس از بازی در «گزارش ارداویراف» به شهر البرکوکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا رفته تا نمایش «هملت، شاهزاده اندوه» را بازی کند. «هملت، شاهزاده اندوه» نمایشی است تک نفره نوشته محمد چرم‌شیر که سه سال پیش محمد عاقبتی آن را کارگردانی کرد و ابتدا در فستیوال مونولیو و سپس در تالار سایه تئاتر شهر آن را به صحنه برد. در ادامه این نمایش در کرج، شیراز و بعد در تعدادی از معتبرترین جشنواره های تئاتر آمریکا، از جمله آندر د رادار نیویورک، و همچنین شهرهای ساراسوتا، استنفورد، لس آنجلس و… به روی صحنه رفت.

«هملت، شاهزاده اندوه» روزهای جمعه و شنبه، در جشنواره Revolution Theater Festival به صحنه می‌رود. محمد عاقبتی کارگردان نمایش در سمینار تئاتر بدون مرز این فستیوال سخنرانی خواهد کرد. افشین هاشمی پس از این نمایش به ایران بازخواهد گشت تا در یک فیلم سینمایی بازی کند.

افشین هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر پیش از این در فیلم‌های سینمایی «پا برهنه در بهشت»، «خیلی دور، خیلی نزدیک»، «برف» و … بازی کرده و فیلم سینمایی «خسته نباشید!» را به همراه محسن قرایی کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>