سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

مرادی: مردم آبادان پشتیبان عاطفی «تاج محل» بودند

moradi

شهلا پرویز مرادی بازیگر فیلم سینمایی «تاج محل» تأکید کرد مردم آبادان با انگیزه تولید یک فیلم خوب درباره شهرشان صمیمانه با عوامل «تاج محل» همکاری کردند

شهلا پرویز مرادی بازیگر فیلم سینمایی «تاج محل» تأکید کرد مردم آبادان با انگیزه تولید یک فیلم خوب درباره شهرشان صمیمانه با عوامل «تاج محل» همکاری کردند

بازیگر فیلم سینمایی «تاج محل» درباره حضورش در این فیلم به سوره سینما گفت: در این فیلم نقش همسر حسین شخصیت اصلی فیلم را بازی کردم. یکی از دلایلی که باعث شد در این فیلم بازی کنم علاقه‌ام به دانش اقباشاوی خواهرزاده‌ام بود که دوست داشتم در کنارش باشم و برای ساخت فیلم اولش به او کمک کرده باشم. وقتی به من پیشنهاد بازی در این فیلم را داد فرصت را مناسب دیدم تا در ساخت فیلم  همراهش باشم. من نابازیگر هستم ولی دانش از من یک بازیگر ساخت.

وی افزود: با بازی در این فیلم و کیفیت کارگردانی دانش علاقه به بازیگری در من ایجاد شد و من از بازیگری در این فیلم لذت بردم. همه فیلم‌هایی که درباره آبادان ساخته شده‌اند درباره جنگ و مصیبت‌هایی که در جنگ بر مردم وارد شده، است. این فیلم اما با نگاه دیگری به مردم آبادان نزدیک شد. واقعیات زندگی مردم آبادان را نشان می‌داد که این واقعیات البته می‌تواند در شهرهای دیگر هم باشد.

پرویز مرادی ادامه داد: با آغاز فیلمبرداری و قرار گرفتن در موقعیت بازی احساس نزدیکی بیشتری با فیلمنامه کردم. خودم مادر هستم و احساسم به دو بچه‌ بی سرپرست واقعی بود.فکر می‌کنم مردم آبادان با این فیلم احساس نزدیکی داشته باشند و در دوران فیلمبرداری خیلی با ما همکاری کردند. مطمئنم که بسیار مشتاق هستند که این فیلم را ببینند.

وی گفت: تمرین خاصی نداشتیم. قبل از شروع فیلمبرداری با توضیحات مقدماتی دانش اقباشاوی جلوی دوربین می‌رفتیم و بیشتر بداهه بازی می‌کردیم. خود به خود اینقدر احساس نزدیکی به موقعیت داشتم فی‌البداهه دیالوگ می‌گفتم. سینما اساسا کار سختی است. عشق زیادم به دانش و صمیمیت مردم آبادان تشویقم می‌کرد که ادامه بدهم.

این بازیگر اضافه کرد: دوست دارم از همین جا از مردم آبادان تشکر کنم. واقعا  زمانی که میهمانشان بودیم استقبال بی‌نظیری از ما داشتند و خیلی خونگرم و صمیمی پذیرای ما بودند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>