سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۳ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

ارزیابی ملک‌جهان خزاعی از طراحی صحنه و لباس دو فیلم/ جوانان امیدوار کننده هستند

malek-jahan-khazayee

یک طراح صحنه و لباس باتجربه نظر خود را درباره دو عنوان از فیلم‌های جشنواره فجر مطرح کرد.

یک طراح صحنه و لباس باتجربه نظر خود را درباره دو عنوان از فیلم‌های جشنواره فجر مطرح کرد.

ملک‌جهان خزاعی به سوره سینما گفت: در روز اول جشنواره فجر دو فیلم را دیدم. «ناهید» و «ارغوان». طراحی صحنه و لباس فیلم آیدا پناهنده را مهدی موسوی بر عهده داشت که دستیار من بوده و از سال‌ها قبل ایشان را می‌شناسم. هنگام تماشای این فیلم انگار داشتم حاصل کار فرزندم را می دیدم. کار تر و تمیز و خوبی ارائه داده بود.

وی افزود: «ارغوان» را هم دیدم و به دلیل فلاش بک هایی که در آن وجود دارد، باید بگویم دوست داشتم طراح آن باشم. امیرحسین قدسی و شیده محمودزاده طراحان صحنه و لباس فیلم هم البته به خوبی از عهده کار بر آمده بودند. در یک نگاه کلی به نظرم فضای فیلم خیلی دورتر از سالی بود که قصه در آن روایت می شد، به خصوص جایی که مثلا سال ۱۹۹۲ داشت روایت می‌شد من فضا را قدری دورتر ارزیابی کردم. این فیلم لوکیشن های خوبی داشت ولی به نظرم استفاده کاملی از آن صورت نگرفته بود. البته هر طراحی از زاویه دید خودش به اثر نگاه می کند و برای من همه چیز زیادی نو بود.

این طراح صحنه و لباس گفت: کار جوان‌ترهای سینما را بسیار امیدوار کننده ارزیابی می‌کنم و از اینکه امروز برای تماشای آثار به برج میلاد آمدم خوشحالم. امیدوارم در روزهای بعدی هم فیلم‌هایی را ببینم که ذوق مرا برانگیزد و بگویم دوست داشتم طراح آن فیلم‌ها بودم.

ملک‌جهان خزاعی طراخی صحنه و لباس فیلم‌های سینمایی «تردید»، «اشک سرما» و … را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>