سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ بهمن ۱۳۹۳ در ۷:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

استقبال از «من دیگو مارادونا هستم» در سینما سروش/ تجربه تازه در کارنامه توکلی

man-diego

نمایش فیلم «من دیگو مارادونا هستم» ساخته بهرام توکلی در سینما سروش با استقبال مواجه شد.

نمایش فیلم «من دیگو مارادونا هستم» ساخته بهرام توکلی در سینما سروش با استقبال مواجه شد.

سوره سینما- شامگاه دوشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ فیلم «من دیگو مارادونا هستم» در سینما سروش روی پرده رفت. مشتاقان تماشای فیلم توکلی از ساعاتی قبل مقابل سینما صف کشیده بودند. جمعیت آن قدر زیاد بود که مسئولان سالن پس از باز کردن درب سالن و استقرار تماشاگران روی صندلی هایشان تعدادی از تماشاگران علاقمند را که بیرون از سینما مانده و منتظر بلیت بودند، روی صندلی هایی که در کنار سالن در نظر گرفته شده بود جای دادند.

گلاب آدینه، ویشکا آسایش و سعید آقاخانی از بازیگران فیلم در سینما سروش و همراه مردم «من دیگو…» را تماشا کردند. شروع این فیلم در سالن مملو از جمعیت با تشویق نام بازیگران همراه بود و تماشاگران با دیدن تصویر و نام آدینه، سیدی و آسایش دست زدند.

این فیلم که تجربه ای متفاوت و طنزآمیز در کارنامه توکلی محسوب می شود مورد توجه قرار گرفت و در پایان حضار، دقایقی ممتد به تشویق پرداختند. «من دیگو…» می تواند یکی از پرفروش ترین فیلم های سال ۱۳۹۴ باشد. در کنار بازی خوب گلاب آدینه، حضور هومن سیدی در این فیلم درخشان است. به نظر می رسد با توجه به تنوع و تعدد نقش‌ها، سیدی امسال یکی از گزینه‌های دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد باشد.

فیلم «من دیگو مارادونا هستم» جمعه این هفته در سینمای رسانه روی پرده می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>