سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ بهمن ۱۳۹۳ در ۷:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب

ویژگی‌های «ناهید» مرا به حمایت ترغیب کرد/ نظر امکانیان درباره کارگردان‌های جوان

nahid-emkanian

بازیگر باسابقه سینمای ایران به تولید فیلمنامه‌های متفاوت و قصه‌های جذاب علاقمند است.

بازیگر باسابقه سینمای ایران به تولید فیلمنامه‌های متفاوت و قصه‌های جذاب علاقمند است.

بیژن امکانیان به سوره سینما گفت: در کنار بازیگری همیشه سعی داشتم به آثار قابل قبول توجه داشته باشم و از آنها حمایت کنم. فیلمنامه‌ای هم که توسط آیده پناهنده به من داده شد نکات جالب توجهی داشت که باعث شد بی‌درنگ تهیه آن را به عهده بگیرم. من در نقش تهیه‌کننده بیشتر سعی کردم کنار عوامل حضور داشته باشم و در طول کار قصد دخالت در بازیگری و کارگردانی نداشتم. افرادی که در این پروژه حضور داشتند صاحب تجربه و استعداد بودند و اصلا نیازی به این کار نبود.

وی افزود: جدا از اینکه یکی از مسئولیت‌های اصلی تولید فیلم را داشتم، فیلم «ناهید» را دوست دارم و معتقدم آیدا پناهنده زحمات زیادی را متحمل شد تا این اثر شکل بگیرد. برای شناخت کارگردان فیلم اول باید به آثار پیشین او در فیلم های کوتاه و مستند رجوع کرد که از این نظر پناهنده کارنامه درخشانی دارد. امسال کارگردان‌های جوان بسیاری به جشنواره آمدند که هرکدام ایده های جدیدی را با خود آوردند.

امکانیان گفت: «ناهید» روز اول جشنواره به نمایش درآمد و ما کمی نگران بودیم. ولی به هر حال فیلم‌ها مخاطبشان را پیدا می‌کنند. این فیلم هم به خاطر ویژگی‌هایی که شخصیت های داستان و نوع روایت دارد می‌تواند با مردم ارتباط برقرار کند امیدوارم بعد از جشنواره فیلم فجر نظر خوبی از مخاطبان شاهد باشیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>