سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۳ در ۲:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب

تخلف در سینما سروش/ تماشاگران «ایران برگر» اعتراض کردند

soroosh-iranburger

شامگاه شنبه ۱۸ بهمن‌ماه تعدادی از تماشاگران فیلم «ایران برگر» نسبت به واگذاری صندلی‌شان به دیگران اعتراض کردند.

شامگاه شنبه ۱۸ بهمن‌ماه تعدادی از تماشاگران فیلم «ایران برگر» نسبت به واگذاری صندلی‌شان به دیگران اعتراض کردند.

سوره سینما- سینما سروش که یکی از سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر است، در مدت برگزاری این رویداد سرویس دهی مناسبی داشته و کارکنان آن برخوردی مطلوب با تماشاگران فیلم‌ها دارند. اما در سانس ساعت ۲۱/۳۰ شنبه ۱۸ بهمن‌ماه تعداد زیادی از صندلی های سالن در اختیار میهمانان مدیران و کارکنان سالن قرار گرفت. در پاسخ به اعتراض افرادی که بلیت داشتند و هر شب در جای مشخص خود فیلم می‌دیدند، کارکنان سینما از مردم خواستند در هر جایی که دلشان می خواهد بنشینند و عنوان کردند صندلی ها به عوامل فیلم واگذار شده است. در حالی که هیچ یک از دست اندرکاران «ایران برگر» در سینما سروش حضور نداشتند.

اعتراض و اغتشاش در سالن سینما تا دقایقی قبل از شروع فیلم ادامه داشت. اما مدیریت سینما با در اختیار گذاشتن چند صندلی پلاستیکی در اطراف سالن، آنهایی را که بلیت داشتند اما صندلی نداشتند، میزبانی کردند. نمایش «ایران برگر» ساخته مسعود جعفری جوزانی در سینما سروش با استقبال حاضران همراه شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>