سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۳ در ۲:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

«عصر یخبندان»، «دوران عاشقی» و «رخ دیوانه» گزینه‌های اکران نوروزی

asr-rokh-doran

فیلم‌های «عصر یخبندان»، «رخ دیوانه» و «دوران عاشقی» گزینه اکران نوروز ۹۴ هستند.

فیلم‌های «عصر یخبندان»، «رخ دیوانه» و «دوران عاشقی» گزینه اکران نوروز ۹۴ هستند.

سوره سینما- پس از پایان هر دوره از جشنواره فیلم فجر، گمانه زنی درباره اکران نوروز سال بعد به شکلی جدی مطرح می‌شود. امسال هم آثاری که گمان می رود فروش بالایی دارند قرار است نوروز ۹۴ روی پرده بروند. پیشتر هم می شد حدس زد «عصر یخبندان» ساخته مصطفی کیایی و «رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داوودی که پرمخاطب ترین آثار جشنواره بودند، نوروز اکران شوند و از میان دیگر فیلم‌هایی که مخاطب بالایی در جشنواره داشتند، فیلم هایی به این دو فیلم اضافه شوند.

«دوران عاشقی» ساخته علیرضا رئیسیان با بازی شهاب حسینی و لیلا حاتمی یکی دیگر از این فیلم‌ها است. البته به نظر می رسد اشتباهی که پارسال درباره اکران «خط ویژه» اتفاق افتاد نباید تکرار شود، نمایش عمومی این فیلم همراه با «چ» باعث کاهش فروش «خط ویژه» شد، در حالی که این فیلم می توانست یکی از پرفروش‌های جدول اکران سال ۹۳ باشد اگر تابستان یا اکران عید فطر روی پرده می‌رفت. باید دید بقیه آثاری که به این فهرست احتمالی اضافه می‌شوند چه ویژگی‌هایی دارند و در نهایت کدام فیلم‌ها چراغ سینما را در نوروزی که پیش رو داریم، روشن خواهند کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>