سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب

رضایت تهیه‌کننده «لامپ ۱۰۰» از فروش این فیلم/ «مجانی» همچنان در تدارک بازیگر

lampe100

محسن محسنی‌نسب که این روزها فیلم «لامپ ۱۰۰» به کارگردانی سعید آقاخانی را روی پرده اکران دارد از فروش راضی به نظر می‌رسد.

محسن محسنی‌نسب که این روزها فیلم «لامپ ۱۰۰» به کارگردانی سعید آقاخانی را روی پرده اکران دارد از فروش راضی به نظر می‌رسد.

محسنی نسب تهیه کننده «لامپ ۱۰۰» درباره فیلمش که از ۴ روز پیش در ۲۴ سالن به نمایش درآمده به سوره سینما گفت: آمار فروش بیش از آن چیزی بود که توقع داشتم. اینکه در روزهای بد بعد از جشنواره و نزدیک به پایان سال فیلمی بتواند روزی ۲۵ میلیون تومان فروش کند جای خوشحالی است. امیدوارم هرچه جلوتر می رویم مردم هم بیشتر با فیلم ارتباط برقرار کنند. «لامپ ۱۰۰» المان‌هایی دارد که در جذب مخاطب موثر است. خوشحالم که فیلم در گیشه شرایط خوبی دارد. این فیلم از مضمون و فیلمنامه خوبی برخوردار است. حضور خواننده محبوب مردم محسن چاوشی در پایان فیلم از عوامل جذب مخاطب به شمار می‌رود.

وی افزود: علاوه بر آن درخشیدن سعید آقاخانی در جشنواره فیلم فجر هم در فروش فیلم تاثیر مثبتی داشته است. اگر در شرایط بهتری فیلم اکران می‌شد فروش بالاتری هم داشتیم، یکی از معایب این نوبت نمایش توقف ناگهانی اکران است. اگر در طول سال فیلم روی پرده می رفت می توانستیم تا هرجا که کف فروش را پر می کند فیلم را نگهداریم، اما الان به خاطر اکران نوروز مجبوریم فیلم رادر زمان مقرر از پرده برداریم. ماه اسفند بن بست اکران است و چاره دیگری نیست جز تحمل این شرایط. به هرحال اگر به همین منوال پیش برویم فیلم تا روزی ۴۰ میلیون تومان هم فروش خواهد داشت و می‌تواند تعداد سالن های بیشتری را به خود اختصاص دهد.

محسنی نسب که پروانه ساخت فیلم «مجانی» را دریافت کرده، گفت: من برای تولید این فیلم سفرهای زیادی به ترکیه داشتم و همچنان در صددم هرچه زودتر به مرحله تولید برسیم، اما دو مشکل وجود دارد. یکی اینکه درباره فیلمنامه بازیگران ترک پیشنهادهایی دارند که مورد قبول من نیست و نتوانستیم با برخی از آنها به توافق برسیم و دیگر اینکه ارشاد با تحقیق درباره برخی از این افراد حضورشان را به صلاح سینمای ایران نمی داند و چون دلایل این دوستان قانع کننده بود در تلاشیم بتوانیم افراد دیگری را جایگزین کنیم. بر اساس فیلمنامه همه کاراکتر ها به جز یک ایرانی که در یونان بازی دارد باید ترک باشند. این فیلم مشکلی بابت تامین هزینه ندارد و تا الان هم مبلغ دو میلیون دلار برای تولید فراهم شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>