سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

احتمال نمایش «قندون جهیزیه» در نوروز/ همزمانی اکران ۲۰ فیلم فاجعه است

ghandoon-jahizieh

یک تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما، بالا رفتن تعداد فیلم‌های روی پرده را به ضرر سینمای ایران می‌داند.

یک تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما، بالا رفتن تعداد فیلم‌های روی پرده را به ضرر سینمای ایران می‌داند.

سعید سعدی درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش در حوزه تولید و پخش فیلم به سوره سینما گفت: در حال حاضر قرارداد پخش سه فیلم «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی، «دردنیای تو ساعت چند است؟» صفی یزدانیان و «قندون جهیزیه» علی ملاقلی پور بسته شده و هفته آینده هم قرار است ۵ فیلم دیگر اضافه شود که در این بین اولویت اکران برای ما فیلم «قندون جهیزیه» است تا بتوانیم در ایام نوروز آن را اکران کنیم. از آنجا تعطیلات عید با ایام فاطمیه همراه است این اثر مشکلی در اکران نخواهد داشت.

این تهیه کننده با تایید اینکه در حال حاضر ۱۶ فیلم روی پرده است و علاوه بر آن هم بخشی از سالن‌های سینما به فیلم های گروه «هنر و تجربه» اختصاص دارد افزود: اگرچه فیلم‌های زیادی در صف نمایش هستند، اما بعید می‌دانم تعداد فیلم ها بخواهد مثل دو ماه گذشته از این هم بیشتر شود و تا ۲۰ اثر همزمان روی پرده داشته باشیم. اگر قرار باشد در یک مقطع زمانی این تعداد از فیلم‌های سینمایی اکران شوند، به نظرم باید آیین‌نامه جدیدی نوشته شود چون این روند اگر ادامه پیدا کند فاجعه است.

صابر ابر، نگار جواهریان، افسانه چهره‌آزاد، اکبر عبدی و … بازیگران «قندون جهیزیه» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>