سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۳ در ۲:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

احتمال پخش «معمای شاه» از اول مهرماه/ توجه «هنر و تجربه» به مخاطب خاص

moammaye-shah

تصویربرداری سریال تلویزیونی «معمای شاه» بعد از شهرک غزالی در زندان قصر ادامه دارد.

تصویربرداری سریال تلویزیونی «معمای شاه» بعد از شهرک غزالی در زندان قصر ادامه دارد.

علی لدنی که امسال با فیلم سینمایی «داره صبح می‌شه» به کارگردانی یلدا جبلی در جشنواره حضور داشت به سوره سینما گفت: فعلا برنامه ای برای اکران فیلم نداریم و تا سال آینده صبر می کنیم ببینیم شرایط چه زمانی را طلب می کند. این فیلم در مرحله اول انتخاب قرار نبود جزو آثار حاضر در جشنواره قرار بگیرد اما بعد از بررسی خوشبختانه حق ما ضایع نشد و با انتخاب آن عدالت برای «داره صبح می‌شه» برقرار شد.

وی افزود: ممکن است فیلم در گروه «هنر و تجربه» اکران شود. به نظر من این گروه سینمایی اتفاق خوبی است که اگر درست برنامه ریزی کنند می تواند علاقمندان خود را پیدا کند و در صورت اکران درست بازدهی اقتصادی هم داشته باشد. فضای سینمایی باید به سمتی پیش برود تا فعالیت های این گروه افزایش یافته و سلیقه مخاطب خاص را راضی نگه دارد. نمایش در «هنر و تجربه» فرصت خوبی است برای دیده شدن فیلم‌ها و تبلیغی که مخاطبان برای هم دارند.

این تهیه‌کننده درباره فعالیت های تلویزیونی خود افزود: این روزها سریال «گذر از رنج‌ها» پخش می شود که خوشبختانه بازخوردهای خوبی دریافت کردیم. همچنین مجموعه «معمای شاه» مراحل تصویربرداری را در شهرک غزالی می گذراند و بعد از آن به لوکیشن های زندان قصر، کاخ سعدآباد، موزه عبرت، قم و فرانسه خواهیم رفت. بر اساس آنچه برنامه ریزی کردیم این مجموعه یا ۲۸ مرداد یا از اول مهرماه روی آنتن برود که احتمال دوم بیشتر است چون برای آغاز مجموعه ای با این مضمون فرصت خوبی جهت بهتر دیده شدن دارد.

در فیلم سینمایی «داره صبح می‌شه» بابک کریمی، رعنا آزادی‌ور، مهدی احمدی، امیرحسین آرمان، الهه حصاری و … بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>